داستان اعضای اجباری پیام رسان سروش چیست

داستان اعضای اجباری پیام رسان سروش چیست

برخی کاربران درباره عضویت در پیام رسان سروش آن هم بدون اطلاعشان گلایه داشتند. مدیر سروش به این مسئله پاسخ می‌دهد.

مدتی است که از فعالیت گسترده شبکه‌های اجتماعی داخلی در کشور می‌گذرد. پیام رسان سروش هم یکی از پیام رسان‌های بومی است که صداوسیما تبلیغات گسترده‌ای برای آن انجام داده بود.

طبق آمارهای منتشر شده در حال حاضر پیام رسان‌های داخلی دارای حدود 25 میلیون کاربر هستند که سهم پیام رسان سروش از این تعداد کاربر حدود 10 میلیون است. با این اوصاف سروش بیشترین کاربران ایرانی را در پیام رسان‌های بومی داراست.

اخیراً برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر اعلام کرده‌اند که بدون اطلاع آن‌ها در پیام رسان سروش برایشان حساب کاربری تعریف شده است. در ادامه تصویری از توییت یکی از کاربرانی که اعلام کرده است بدون اینکه اطلاع داشته باشد به عضویت در پیام رسان سروش درآمده است را می‌بینید:

من حتی نمیدونم لوگوی سروش چه شکلیه ولی دوستم این اسکرین رو برام فرستاده که نشون میده من تو سروش عضوم، آنلاین هم هستم! احتمالا پیام بدید جواب هم میدم:)))

فکر کنم همینجوری همه مون رو عضوش کردن که رسیدن به 25 میلیون عضو!

مدیر سروش هم یه چیزی میدونست که درخواست 10 میلیون عضو داده بود!

توییت یکی از کاربرانی که بدون اطلاع عضو سروش شده

توییت یکی از کاربرانی که بدون اطلاع عضو سروش شده 

به جز توییت قبلی، کاربران دیگری هم از مدیران سروش درباره این موضوع سؤال کرده بودند. یکی از توییت‌هایی که مدیر سروش، ، به آن پاسخ داده بود به شرح زیر است:

آقای سیدصالحی می‌شه بگید چرا افرادی که عضو پیام‌رسان #سروش نشده‌اند، پروفایل عکس‌دارشان از پیش ساخته شده؟ چه کسی اطلاعات افراد را در اختیارتون قرار داده؟

ممکنه درباره اسکرین‌شات‌هایی که برخی کاربران توییتر در این زمینه منتشر کرده‌اند، روشنگری کنید؟

مدیر پیام رسان داخلی سروش، میثم سیدصالحی، عضویت در پیام رسان سروش آن هم بدون اطلاع از کاربر را تکذیب کرد و در پاسخ به این سؤالات، توییتی با متن زیر را منتشر کرد:

تمامی کاربران #سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به‌هیچ‌وجه ممکن نیست. تنها روش فعال‌سازی اکانت اعلام شماره همراه و ورود کد فعال‌سازی است. کاربران پس از وارد کردن شماره همراه خود در پیام رسان از طریق پیامک، کد فعال‌سازی خود را در تلفن همراه دریافت می‌کنند.

پاسخ مدیر سروش به شایعات درباره عضویت اجباری و بی اطلاع کاربران

پاسخ مدیر سروش به شایعات درباره عضویت اجباری و بی اطلاع کاربران

 

آیا شما هم با چنین مشکلی در پیام رسان سروش مواجه شده‌اید و یا موارد مشابهی را در اطرافتان دیده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: توییتر


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محسن

چهارشنبه, 09 خرداد 1397

برای خود من چندین بار کد فعالسازی ارسال شده از طرف سروش بدون اینکه خودم بخوام!!

پاسخ

محمدعلی دهاقین

دوشنبه, 06 خرداد 1398

خب یکی دیگه شمارتو زده دیگه

پاسخ

ثبت نظر