انتشار اسکایپ برای ویندوز 7.11.73.102 بعد از یک وقفه نیم روزه

انتشار اسکایپ برای ویندوز 7.11.73.102 بعد از یک وقفه نیم روزه

چند روز پیش اسکایپ (Skype) با یک مشکل جدی روبرو شد ازاینرو مایکروسافت تمام توان خود را برای حل آن بکار گرفت . باوجود اینکه برنامه دوباره بازبینی شد بنظر می رسد برنامه اصلی که برای ویندوز درنظر گرفته شده است قابلیتهای بیشتری دارد .


میکروسافت نسخه جدیدی از اسکایپ را برای سیستم عامل ویندوز معرفی کرده است که برروی ویندوز 7.11.73.102 نصب می شود، انتظار می رود در نسخه جدید نقاط ضعف نسخه های پیشین رفع شده باشد .
خصوصیات نسخه جدید هنوز منتشر نشده و این دلسردکننده است مخصوصا از آنجایی که درحال حاضر میلیونها کاربر اسکایپ در سرتاسر جهان نمی توانند تماس صوتی یا تصویری برقرار کنند . اما به احتمال زیاد این نسخه دارای قابلیتهایی نظیر تشخیص ویروس و دیگر  بهینه سازیهایی است که مشکلات نسخه های پیشین را رفع  و میکروسافت را نسبت به عدم بروز چنین وقفه هایی در آینده مطمئن می سازد .
قابلیت نصب برروی ویندوز XP
اسکایپ هنوز برروی همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز XP که دیگر بروزرسانی و پچهای امنیتی را دریافت نمی کند قابل نصب است . اگرچه برنامه های جانبی نمی توانند به سرور اسکایپ متصل شوند ، میکروسافت کاربران XP را قادر ساخته است نسخه رسمی را نصب و از آن استفاده کنند .
درحال حاضر بروزرسانیهای مشابهی برای سیستم عاملهای غیر ویندوز نظیر مک (Mac) ، OS، X و لینوکس (Linux) ارائه نشده است اما احتمال می رود بهینه سازیهایی برای این نسخه ها نیز بزودی ارائه شود .
باوجود اینکه هنوز هیچ مطلبی در مورد این نسخه ارائه نشده است به کاربران ویندوز توصیه می شود در اسرع وقت ان را دریافت کنند . نسخه جدید باید سریعترین و مطمئن ترین نسخه برنامه اسکایپ باشد ، بهتر است که زودتر انرا برای ویندوز دانلود کنید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر