با نرم افزار مایکروسافت اکسل یک نقاش حرفه‌ای شوید

با نرم افزار مایکروسافت اکسل یک نقاش حرفه‌ای شوید

با نرم افزار مایکروسافت اکسل بدون هیچ هزینه‌ای به یک نقاش حرفه‌ای تبدیل شوید!

نقاشی یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های موجود در دنیای شلوغ و پر دغدغه بسیاری از ماست اما اگر به این حرفه تنها به چشم سرگرمی نگاه نکنید و بخواهید کمی حرفه‌ای‌تر وارد دنیای هیجان‌انگیز نقاشی شوید، احتمالاً برای تأمین مخارج مورد نیاز به مشکل برمی‌خورید.

تأمین هزینه دوره‌های نقاشی و حتی وسایل مورد نیاز برای این کار این دقیقاً مشکلی است که یک بازنشسته ژاپنی با وضعیت مالی متوسط با آن روبه‌رو بود اما به‌صورت شگفت‌انگیزی، بدون هیچ هزینه اضافی این مشکل را حل کرد.

تتسو هوروچی، پیرمرد 77 ساله ژاپنی بعد از بازنشستگی تصمیم به کشیدن نقاشی‌های حرفه‌ای گرفت اما ازآنجایی‌که از پس تأمین هزینه‌های این حرفه بر نمی‌آمد ایده‌ای خلاقانه به نظرش رسید. وی از نرم افزاری برای نقاشی کشیدن استفاده کرد که شاید به ذهن هیچ‌یک از ما نرسد، مایکروسافت اکسل!

نمونه نقاشی‌های کشیده شده با مایکروسافت اکسل

نمونه نقاشی‌های کشیده شده با مایکروسافت اکسل

زمانی که این پیرمرد خلاق تصمیم به نقاشی گرفت با خود فکر می‌کرد که چطور بدون نیاز به کاغذ، رنگ، قلم‌مو و ... و تنها با کامپیوتر می‌تواند نقاشی‌هایی زیبا بکشد. حتی او برای خرید برنامه‌های مخصوص نقاشی هم هیچ هزینه‌ای را پرداخت نکرد و تنها با استفاده از همان برنامه‌ای که روی سیستمش نصب داشت یعنی اکسل، شروع به نقاشی کرد.

او با استفاده از امکانات مختلف نرم افزار مایکروسافت اکسل خطوط و گراف‌هایی ساده اشکال مختلف مانند کوه، درخت و... را به‌صورت حرفه‌ای طراحی می‌کند و به‌سادگی بخش‌هایی را سایه روشن می‌کند و به‌این‌ترتیب سایه‌های کوه، پرتوها آتش‌فشانی و... را به نقاشی‌اش اضافه می‌کند.

ایجاد سایه روشن با امکانات مایکروسافت اکسل

ایجاد سایه روشن با امکانات مایکروسافت اکسل

او معتقد است حتی اگر نقاشی‌هایش به فروش نرسد هم چیزی را از دست نداده است و این نقاشی‌ها برای خودش بسیار ارزشمند هستند.

 

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر