در iOS12 چه قابلیت‌هایی به تکنولوژی واقعیت افزوده اضافه خواهد شد؟

در iOS12 چه قابلیت‌هایی به تکنولوژی واقعیت افزوده اضافه خواهد شد؟

با آپدیت iOS12 قابلیت‌های واقعیت افزوده جدید به این پلتفرم اضافه خواهد شد.

با برگزاری مراسم 2018 WWDC در روز دوشنبه آپدیت‌های جدید iOS, macOS, tvOS, watchOS و غیره معرفی خواهد شد. اطلاعاتی غیر رسمی درمورد آپدیت‌های iOS12 منتشر شده که خبر از قابلیت‌های جدید برای واقعیت افزوده می‌دهد. 
شرکت اپل ابزار واقعیت افزوده‌ی ARKit را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن منتشر کرد و از آن زمان همه‌ی تلاشش را می‌کند تا آیفون را به عنوان یک دستگاه قدرتمند برای تکنولوژی واقعیت افزوده معرفی کند. حال خبرگزاری روئیترز اعلام کرده که iOS12 دارای قابلیت واقعیت افزوده گوشی به گوشی خواهد بود در نتیجه دو دستگاه می‌توانند در یک فضای واقعیت افزوده با یک‌دیگر جفت شوند. 
واضح‌ترین استفاده برای این قابلیت، بازی است. شما و دوستتان می‌توانید توسط آن در نشیمن خانه خود بازی‌های زامبی و مسابقه واقعیت افزوده انجام دهید. البته توسعه دهندگان قطعاً استفاده‌های بسیار زیادی از این قابلیت خواهند یافت. 
داده‌ها قرار است که به صورت مستقیم از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل شود در نتیجه اپل اتاق و یا فضایی که شما در آن هستید را اسکن خواهد کرد. در حال حاضر اپل هیچ توضیحی در این مورد نداده است. 
البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما اپل بسیار درمورد تکنولوژی واقعیت افزوده مشتاق است و قطعاً iOS12 شامل قابلیت‌های جدید در این زمینه خواهد بود. واقعیت افزوده گوشی به گوشی نه تنها قابلیتی بسیار عالی است بلکه می‌تواند به یک شروع خیلی خوب برای مراسم 2018 WWDC تبدیل شود. 
شایعات پیش از این بیشتر بر این مبنی بودند که آپدیت iOS12 بر رفع باگ‌ها تمرکز دارد و نه قابلیت‌های جدید. همچنین شایعاتی نیز مورد قابلیت‌های جدیدی این سیستم عامل شنیده می‌شود که می‌توان توسط آیفون قفل در هتل را باز کرد و یا زمانی را که صرف گوشی می‌کنید کنترل کنید. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر