پوشش زنده رویداد ROG ایسوس (معرفی برترین محصولات گیمینگ)

پوشش زنده رویداد ROG ایسوس (معرفی برترین محصولات گیمینگ)

کمپانی ایسوس هر سال در جریان برگزاری کامپیوتکس 2018 محصولات جدید را معرفی می کند. امروز و فردا این مراسم برگزار خواهد شد که ایسوس امروز را به معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ سری ROG اختصاص داده است. با معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس رونمایی شده و سایر محصولات گیمینگ در این مراسم همراه فیسیت باشید.

روتر GT-AX11000

محصول بعدی معرفی شده در این رویداد روتر ... است که از استاندارد  802.11ax Wi-Gig  پشتیبانی می کند. این روتر جدید با سرعتی حدود 11 گیگابایت بر ثانیه اطلاعات را منتقل می کند و کمترین تاخیر ممکن را دارد. این روتر به صورت همزمان چندین دستگاه را به خوبی پشتیبانی می کند

 

لپ تاپ‌های RoG STRIX SCARII ,Hero II

ایسوس این دو لپ تاپ را با فرکانس 144 هرتز و زمان پاسخ 3 میلی ثانیه رونمایی کردکه برای بازیهای سریع بسیار مناسب است و برای یافتن هدف و شلیک در بازیهای تیر اندازه بسیار کاربردی است.

این سری لپ تاپ ها به جای دو آنتن از چهار آنتن بهره می برند که عملکرد وای فای را به شدت بهبود می بخشد تا جایی که ping آنتنهای جدید 5 برابر سریع تر است.

هر دو لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس را می توان با پردازنده 6 هسته ای core i7-8750H و یا core i5-8300H خریداری کرد.
هر دو لپ تاپ به پردازنده گرافیکی GTX 1060 مجهز خواهند شد اما لپ تاپ Scar II را می توان با پردازنده گرافیکی Hero II سفارش داد.

هر دو این لپ تاپ های گیمینگ حدود 2.4 کیلوگرم وزن خواهند داشت.
لپ تاپ Hero II قیمتی حدود 1699 دلار قیمت خواهد داشت و لپ تاپ Scar II گیمینگ ایسوس حدود 1999 دلار قیمت خواهد داشت.

 

تلفن هوشمند ROG Phone

این گوشی که برای گیم بسیار مناسب است از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره میبرد.این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 845 با فرکانس 2.96 مجهز شده است در صورتی که پردازنده های معمولی این سری فرکانس 2.8 دارند.

ضمنا ROG Phone از USB type -C و جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

ایسوس در این گوشی از روش فضای سه بعدی برای خنک سازی استفاده کرده است که باعث می شود تا 60 درصد خنک سازی گوشی بهتر انجام شود.

این گوشی دارای زمان پاسخ 1 میلی ثانیه و فرکانس 90 هرتزی است که تاکنون در هیچ یک از گوشی های هوشمند شاهد آن نبوده ایم.

 

 

twinview Dock

این داک دسکتاپ مخصوص به گوشی ROG Phone هست که وقتی به خانه برگشتید هم بتوانید ادامه بازی را انجام دهید. این داک از استاندارد 802.11ad بهره می برد. زمان پاسخی کمتر از 20 ثانیه دارد. ضمنا می توانید از دو صفحه نمایش همزمان بهره ببرید. این موضوع برای افرادی که می خواهند همزمان دو بازی را اجرا کنند بسیار مناسب است. ضمنا کاربر می تواند حین بازی به پیام های خود هم پاسخ دهد.

 

مانیتور گیمینگ VG49V

ایسوس در جریان این رویداد از مانیتور گیمینگ 49 اینچی خود با رزولوشن 1080 در 3840 با نسبت تصویر 32 به 9 رونمایی کرد. مانیتور گیمینگ VG49V دارای فرکانس 144 هرتز است به این معنا که در هر ثانیه 144 مرتبه صفحه را رفرش می کند.

این نمایشگر جدید ایسوس با بهره گیری از فناوری AMD FreeSync تصاویری روان را برای کاربر به نمایش در می آورد.با این اوصاف مانیتور گیمینگ جدید ایسوس به خوبی می تواند نیازهای گیمرهای حرفه ای را برآورده کند و صحنه هایی بدون جاماندگی را ارائه دهد.

مانیتور گیمینگ VG49V

مانیتور گیمینگ VG49V

منبع خبر: anandtech


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر