آیفون‌های 2018 با کاهش قیمت چشمگیری در سپتامبر معرفی می‌شوند

آیفون‌های 2018 با کاهش قیمت چشمگیری در سپتامبر معرفی می‌شوند

بسیاری از طرفداران اپل همواره منتظرند تا این کمپانی پرچمداران و گوشی‌های جدید خود را معرفی و راهی بازار کند. امسال اپل قصد دارد سه گوشی جدید را معرفی کند که احتمالا زمان رونمایی از آن‌ها در ماه سپتامبر یعنی شهریورماه خواهد بود.

اپل برای سال 2018 در نظر دارد گوشی‌های آیفون X پلاس با صفحه نمایش 6.5 اینچی، نسل دوم آیفون X با صفحه نمایش 5.8 اینچی اولد و یک گوشی آیفون دیگر با صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع LCD را راهی بازار کند.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر محصولات و استراتژی‌های اپل پیش بینی می‌کند که این کمپانی آیفون‌های 2018 را برخلاف قبل با قیمتی ارزان‌تر راهی بازار کند. به اعتقاد او اپل استراتژی قیمت‌گذاری ارزان را در فروش آیفون های 2018 پیش خواهد گرفت که فروش آیفون X در سال گذشته اصلا مطابق میل این کمپانی نبوده و اپل دلیل اصلی عدم استقبال مناسب از آیفون X را قیمت بالای نسخه‌های مختلف این گوشی می‌داند (نسخه 64 گیگابایتی آیفون X با قیمتی حدود 1000 دلار راهی بازار شد).

این تحلیل‌گر پیش بینی کرده است که آیفون X پلاس قیمتی حدود 900 تا 1000 دلار داشته باشد و نسل دوم آیفون X هم حدود 800 تا 900 دلار قیمت گذاری شود و در آخر آیفون 6.1 اینچی با کمترین قیمت یعنی 600 تا 700 دلار راهی بازار شود.

به اعتقاد مینگ چی کو اپل هر سه آیفون 2018 را به نمایشگر تمام صفحه و قابلیت FaceID مجهز خواهد کرد تا به این ترتیب تعداد کاربرانی که از این فناوری استفاده می‌کنند افزایش یافته و ارتقا سروس اپل و اکوسیستم آن راحت‌تر شود.

بنا به پیش‌بینی‌های این تحلیل‌گر اپل آیفون‌های 2018 را در رویدادی بزرگ در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: macrumors


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر