چطور میموجی (Memoji) بسازیم و از آن استفاده کنیم

چطور میموجی (Memoji) بسازیم و از آن استفاده کنیم

قابلیت جدید میموجی (Memoji) به iOS12 اضافه شده است و در حال حاضر تنها برای آیفون X قابل استفاده است اما چطور از این قابلیت گو آیفون X اپل استفاده کنیم؟

اپل در کنفرانس WWDC 2018 خود آپدیت جدیدی از سیستم عامل iOS را با نام iOS12 رونمایی کرد. یکی از جذاب‌ترین به‌روزرسانی‌هایی که این سیستم عامل با آپدیتش به همراه دارد قابلیت میموجی (Memoji) است که با آن می‌توان انیموجی‌هایی دقیقا شبیه انسان ارسال کنید.

در حال حاضر قابلیت میموجی به لطف دوربین TrueDepth تنها در آیفون X موجود است اما امیدواریم که به زودی سایر دستگاه‌های اپل هم از میموجی پشتیبانی کنند.

با فیسیت همراه باشید تا روش درست کردن، ویرایش و ارسال و استفاده از میموجی (Memoji) را به شما آموزش دهیم.

 

چطور میموجی بسازیم

درست کردن یک میموجی (Memoji) مطابق سلیقه شما، کار ساده ایست. کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1- در iMessage یک مکالمه (conversation) ایجاد کنید.

2- حالا App Drawer را باز کنید و آیکون انیموجی را انتخاب کنید.

3- به بخش‌های سمت راستی بروید تا به قسمت new memoji برسید.

4- حالا روی آیکون + یا همان پلاس موجود در صفحه ضربه بزنید.

5- اکنون اپل دست شما را برای اعمال تغییرات کاملا باز گذاشته است. پس می‌توانید تن‌های مختلف رنگ پوست، کل و مک صورت، رنگ مو، فرم سر، حالت ابرو، دماغ، لب‌ها، گوش و... را انتخاب کنید تا به چهره مورد نظرتان برسید.

جالب‌تر اینکه در کنار ساختن چهره‌ای منحصربه فرد، می‌توانید برای میموجی لباس و حتی جواهر آلاتی هم انتخاب کنید که به رنگ پوست میموجی سازگاری داشته باشد. اپل برای ایم مسئله نمونه‌های زیادی گوشواره، کلاه، گل سر، روسری و... آماده کرده است.

ابزارها و امکانات مختلف ساخت میموجی

ابزارها و امکانات مختلف ساخت میموجی

6- وقتی که کار ساخت میموجی به پایان رسید و به شکل دلخواهتان رسیدید کافی است روی دکمه Done (در گوشه بالا و سمت راست) ضربه بزنید.

7- میموجی که ساخته‌اید مانند سایر انیموجی‌ها از حالا در قسمت گالری ابزار Drawer قرار خواهد گرفت.

 

چطور میموجی را ویرایش کنیم

ضمنا ویرایش کردن و تغییر دادن میموجی هم کار ساده‌ای است. برای این کار کافی است روی آیکون سه نقطه‌ای که در گوشه بالا و سمت چپ قرار دارد ضربه زده و گزینه edit را انتخاب کنید. حالا به راحتی می‌توانید تغییرات دلخواهتان را روی میموجی اعمال کنید.

درصورتی که بخواهید از میموجی کنونی خود یک کپی داشته باشید و روی آن ویرایش‌های لازم را انجام دهید کافیست از همان منو سه نقطه گوشه بالا و سمت چپ، گزینه Dupplicate را انتخاب کنید.

 

چطور از میموجی‌ ضبط و ارسال کنیم

استفاده از میموجی هم مانند انیموجی است. کافی است در برنامه iMessage ابزار App Drawer را انتخاب کنید. حالا آیکون انیموجی را برگزینید و به سمت راست حرکت کنید تا به میموجی‌ای که ساخته‌اید برسید.

حالا صورتتان در مقابل دوربین قرار دهید تا میموجی حرکت اعضلات صورتتان را تشخیص دهد. وقتی از تنظیم بودن دوربین مطمئن شدید روی دکمه Record (گوشه پایین و سمت چپ) ضربه بزنید.

نکته : تا پیش از آپدیت سیستم عامل اپل به iOS12 تنها می‌توانستید انیموجی‌هایی به مدت 10 ثانیه ضبط کنید اما از حالا به بعد 3 برابر زمان دارید، یعنی 30 ثانیه.

برای پایان ضبط میموجی کافی است دوباره روی دکمه record ضربه بزنید اما این دکمه تنها درصورتی ظاهر می‌شود که قبل از 30 ثانیه بخواهید میموجی را به پایان برسانید.

حالا که میموجی شما کاملا آماده است کافی است روی دکمه آبی ارسال ضربه بزنید تا میموجی شما با موفقیت ارسال شود.

نحوه ضبط و ارسال میموجی

نحوه ضبط و ارسال میموجی

 

ویدیو ساخت میموجی در آیفون X

از آنجایی که هیچ گاه کلمات نمی‌توانند منظور واقعی و صد در صد را برسانند ویدیویی از مراحل ساخت و استفاده از میموجی را اضافه کرده‌ایم:

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: digitaltrends


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر