اتمام موجودی پرچمدار جدید شیائومی تنها در 37 ثانیه

اتمام موجودی پرچمدار جدید شیائومی تنها در 37 ثانیه

تمام موجودی پرچمدار جدید شیائومی، می 8 در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسید. می 8 شیائومی با قیمتی حدود 420 دلار فروشی عجیب و فوق‌العاده را تجربه کرد.

کمپانی چینی شیائومی که کمتر از یک دهه از آغاز فعالیش در دنیا می‌گذرد اخیرا پرچمدار جدیدش، می 8 را رونمایی کرده است. این گوشی شیائومی روز گذشته (5 ژوئن و 15 خردادماه) برای نخستین بار در چین به فروش گذاشته شد و در کمال حیرت در کمتر از یک دقیقه کل موجودی این گوشی به فروش رسید!

می 8 شیائومی پرچمدار جدید این کمپانی ظاهری به شدت شبیه به آیفون X دارد که البته این مسئله اصلا از شیائومی بعید نبود زیرا این کمپانی خود را اپل چینی معرفی می‌کند. تنها تفاوت ظاهری می 8 نسبت به آیفون X اپل حاشیه باریک این گوشی در قسمت پایینی صفحه نمایش است.

پرچمدار جدید شیائومی از صفحه نمایش 6.2 اینچی، پردازنده 845 اسنپدراگون هشت هسته‌ای، 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است. می 8 به دوربین دوگانه اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز شده که موفق شده است در آزمون DXOMark با کسب نمره 99 بهتر از آیفون X عمل کند.

ضمنا می 8 شیائومی همچون آیفون X از فناوری تشخیص چهره سه بعدی بهره می‌برد و اولین گوشی اندرویدی است که از به این قابلیت مجهز شده است.

با این اوصاف می 8 شیائومی از نظر مشخصات و قابلیت‌ها نه تنها چیزی از آیفون X اپل کم ندارد بلکه با قیمتی حدودا نصف آیفون X (حدود 420 دلار) به فروش می‌رسد.

استقبال عجیب طرفداران این برند از می 8 و اتمام موجودی این گوشی در کمتر از یک دقیقه (دقیقا 37 ثانیه) دلیلی جز قیمت مناسب نسبت به قابلیت‌های این گوشی نمی تواند داشته باشد. شیائومی همراه مخالف سیاست‌های کمپانی‌هایی همچون اپل و ساموسنگ است و معتقد است این شرکت‌ها خدماتی متناسب با پولی که دریافت می‌کنند ارائه نمی‌دهند. در مقابل شیائومی به دنبال سود منصفانه است.

موج دوم فروش می 8 شیائومی در چین از 12 ژوئن آغاز خواهد شد. ضمنا شیائومی در نظر دارد به زودی فروش می 8 را در هند(کشوری که بیشترین فروش شیائومی در آن است)، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مصر، روسیه و ویتنام آغاز کند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر