دو میانرده جدید سامسونگ، گلکسی A9 استار و A9 استار لایت رونمایی شدند

دو میانرده جدید سامسونگ، گلکسی A9 استار و A9 استار لایت رونمایی شدند

سامسونگ دو میانرده جدید خود، گلکسی A9 استار و A9 استار لایت را در چین رونمایی کرد.

امروز سامسونگ از دو گوشی جدید خود با نام‌های گلکسی A9 استار و نسخه لایت آن در چین رونمایی کرد. البته مدت‌هاست که شایعات زیادی درباره این دو گوشی منتشر می‌شود و به همین دلیل مراسم رونمایی از این گوشی‌ها جذابیت خاصی نداشت.

گلکسی A9 استار به صفحه نمایش 6.3 اینچی تمام صفحه با رزولوشن +FHD، پردازنده اسنپدراگون 660 با فرکانس 2.2، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شده است. یکی از نقاط قوت این گوشی باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد و در طول روز نگران اتمام شارژ آن نخواهید بود.

سامسونگ در ساخت میانرده جدید خود به کیفیت دوربین توجه خاصی کرده است و گلکسی A9 استار را به دوربین دوگانه 16 و 24 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز کرده است.

گلکسی اس 9 استار یک محصول میانرده از کمپانی سامسونگ است اما برخلاف سابق سامسونگ آن را به دستیار صوتی بیکسبی با تمامی قابلیت‌ها مجهز کرده و برای دسترسی سریع به آن، دکمه‌ای در بدنه گوشی قرار داده است.

نسخه لایت گلکسی A9 استار برخلاف نامش هیچ شباهتی با گلکسی A9 استار ندارد بلکه به نظر می‌رسد سامسونگ آن را برای بازار چینی مخصوص به طرفداران گلکسی A6 پلاس عرضه کرده است.

در آخر به قیمت این دو گوشی می‌پردازیم، مهمترین نکته‌ای که در تمامی درزهای اطلاعاتی هیچ سخنی از آن‌ها منتشر نشده بود. از هم اکنون گلکسی A9 استار و نسخه لایت این گوشی از طریق وب سایت رسمی سامسونگ در چین قابل سفارش هستند. گلکسی A9 استار حدود 470 دلار و گلکسی A9 استار لایت حدود 312 دلار قیمت خواهند داشت.

این نخستین باری است که سامسونگ گوشی‌های میانرده‌ای از سری A را برای بازار چین رونمایی می‌کند البته پیش از این شاهد عرضه سری C میانرده‌های رو به بالای سامسونگ در چین بودیم اما این سری نتوانست سهم بازار خوبی را بدست بیاورد. حالا ساموسنگ امید دارد با عرضه میانرده‌های جدید سری A خود در چین بتواند جایگاهی در بازار این کشور برای خود بدست بیاورد.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر