گلکسی اس 9 پلاس پرفروش‌ترین گوشی هوشمند آوریل 2018 شد

گلکسی اس 9 پلاس پرفروش‌ترین گوشی هوشمند آوریل 2018 شد

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس پرفروش‌ترین گوشی هوشمند آوریل 2018 شد. گلکسی اس 9 و آیفون X اپل در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

گوشی‌های هوشمند این روزها به حوزه‌ای مهم برای رقابت کمپانی‌های بزرگ تبدیل شده‌اند. چندی پیش گوشی‌های آیفون X، آیفون 8 و 8 پلاس، شیائومی ردمی 5 ای و گلکسی اس 9 پلاس به ترتیب پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه اول سال 2018 شدند. با این وجود گلکسی اس 9 تنها یک ماه فرصت داشت تا در این رقابت حضور داشته باشد. بنابراین دور از انتظار نبود که گلکسی اس 9 پلاس به‌سرعت بتواند این رتبه‌بندی را تغییر دهد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت در بررسی‌های جدید و برای ماه آوریل، گلکسی اس 9 پلاس و اس 9 به طور کلی لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند را تغییر داده‌اند و دو صدرنشین این رقابت شده‌اند.

جایگاه بعدی را اپل با فروش آیفون x، آیفون 8 پلاس و آیفون 8 به دست آورده است و شیائومی ردمی 5 ای با این تغییرات از جایگاه سوم به رتبه ششم تنزل کرده است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند آوریل 2018

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند آوریل 2018

سهم بازار برترین برندهای گوشی هوشمند

حضور سامسونگ در رقابت پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند تنها به گلکسی اس 9 پلاس ختم نمی‌شود. سامسونگ با سه گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس و اس 8 در مجموع 6.5 درصد از سهم بازار را به دست آورده است.

اپل هم دراین‌بین خوش درخشیده است و با داشتن 5 مهره در این رقابت جایگاه خوبی را کسب کرده است. آیفون x، آیفون 8 پلاس، آیفون 8، آیفون 6 و آیفون 7 پلاس در مجموع توانسته‌اند 9.6 درصد از سهم بازار را به دست بیاورند. بنابراین آیفون هنوز هم یکه‌تاز است.

شیائومی، برندی که سابقه چندانی ندارد اما مدتی است که حضور خوبی را در بازار تجربه کرده است با دو گوشی ردمی 5 ای و ردمی 5 پلاس و نوت 5 توانسته است 2.9 درصد از سهم بازار را به دست بیاورد.

با این وجود به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانیم به این لیست اعتماد کنیم و تصور کنیم که تغییری در جایگاه پرفروش‌ترین‌های گوشی‌های هوشمند نخواهیم داشت. تنزل شیائومی ردمی 5 ای از جایگاه سوم به ششم هم همین مسئله را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند آوریل 2018 نشان می‌دهد که گوشی‌هایی قدیمی‌تر دو برند سامسونگ و اپل بعد از معرفی پرچم‌داران جدید خود همچنان محبوبیت خوبی در بین کاربران دارند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: counterpointresearch


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر