پروازهای اروپا به وای فای سریع مجهز خواهند شد

پروازهای اروپا به وای فای سریع مجهز خواهند شد

پروازهای اروپا به گونه ای از فناوری مجهز خواهند شد که اینترنت پرسرعت را در اختیار مسافران می گذارد . رابطه دوطرفه بین اینمارسات (Inmarsat ) بریتانیا و اپراتور Deutsche Telekom با فراهم ساختن دسترسی به دنیای خارج، پروازها را بسیار لذت بخش تر می سازد . شرکتها یک پایگاه جدید اطلاعاتی را ارائه داده اند که برای در اختیار گذاشتن اینترنت پرسرعت، LTE را با شبکه های ماهواره ای ترکیب می کند . این سیستم شبکه هوایی اروپا (European Aviation Network) نام دارد .


همانند انچه شرکت گوگو(Gogo) در امریکا ارائه می کند ، پوشش ماهواره ای توسط اینمارسات ارائه می شود ،  Deutsche Telekom نیز 300 سایت LTE اصلاح شده که دامنه ای بیش از 80 کیلومتر دارند را در اختیار می گذارد و قادر خواهد بود سفرهای هوایی را در ارتفاعات بلند انجام دهد . لوفتانسا (Lufthansa) اولین شرکت هواپیمایی اروپایی خواهد بود که از پایگاه اطلاعاتی جدید بهره می برد . در سال 2017 هواپیماهای مسافربری به تجهیزاتی برای اتصال به ماهواره ها و اجرای سایتهای LTE مجهز خواهند بود . این تجهیزات وای فای مطمئنی را در حین پرواز در اختیار مسافران می گذارد . 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر