اینستاگرام در آستانه تبدیل شدن به یک رسانه قدرتمند

اینستاگرام در آستانه تبدیل شدن به یک رسانه قدرتمند

اینستاگرام با وجود قابلیت‌های جدیدش در آستانه تبدیل شدن به یک رسانه قدرتمند است. به زودی قابلیت خرید مستقیم از استوری اینستاگرام و امکان اشتراک ویدیوهای یک ساعته به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

اینستاگرام، شبکه اجتماعی که با هدف به اشتراک‌گذاری تصویر کار خود را شروع کرد، به‌ مرور زمان به‌روزرسانی‌هایی زیادی را دریافت کرده است.

این شبکه اجتماعی دائماً خود را به روشی ارتقا می‌دهد که دیگر تک‌بعدی عمل نکند. تلاش‌های اخیر اینستاگرام این تصور را به وجود آورده است که به‌زودی به یک رسانه قدرتمند و قوی تبدیل شود.

استوری اینستاگرام، مکانی برای خرید مستقیم کالا

یکی از تلاش‌های جدید اینستاگرام امکان خرید مستقیم از استوری اینستاگرام فراهم کند. به‌این‌ترتیب که در استوری اینستاگرام هنگامی‌که روی استیکر سبد خرید ضربه می‌زنید، مشخصات کامل کالا نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند کالای مورد نظر خود را بخرد.

مشاهده مشخصات کالا در استوری اینستا و امکان خرید مستقیم

مشاهده مشخصات کالا در استوری اینستا و امکان خرید مستقیم

اینستاگرام 300 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که همواره به دنبال آخرین ترندهای بازار هستند، از طرف دیگر استوری اینستاگرام بازدید بسیار خوبی دارد. با این اوصاف امکان خرید مستقیم از استوری اینستاگرام ایده بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

مانند همیشه ابتدا قابلیت خرید مستقیم از استوری اینستاگرام برای برندهای مطرح فعال می‌شود و ضمناً خرده‌فروشی‌هایی همچون آدیداس هم قابلیت استفاده از این ویژگی را خواهند داشت. سپس به مرور قابلیت فروش کالا از طریق استوری اینستاگرام برای کاربران عادی هم فراهم می‌شود.

ویدیوهای یک ساعته

به‌تازگی اخباری درباره یک ساعته شدن ویدیوهای اینستاگرام می‌شنویم که برخی از این اخبار مدعی هستند که از 30 خردادماه به بعد، کاربران قادرند ویدیوهایی به مدت یک ساعت را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. اگر این اتفاق بیافتد شاهد ظهور رقیبی قدرتمند برای یوتیوب خواهیم بود. ضمناً فیلتر بودن یوتیوب در ایران هم می‌تواند در تبدیل شدن اینستاگرام به یک رسانه قدرتمند در کشورمان دامن بزند.

 

به نظر شما با وجود این تغییرات گسترده اینستاگرام (ویدیوهای یک ساعته و خرید مستقیم از استوری اینستاگرام) قابلیت تبدیل شدن به یک رسانه قدرتمند را دارد؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: instagram-press


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

فیلتر

پنج‌شنبه, 24 خرداد 1397

و در آستانه فیلتر شدن

پاسخ

ثبت نظر