کروم‌بوک پلاس جدید سامسونگ با دو دوربین و پردازنده جدید

کروم‌بوک پلاس جدید سامسونگ با دو دوربین و پردازنده جدید

نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی یکی از پرطرفدارترین کروم‌بوک‌ها تا چند هفته‌ی دیگر وارد بازار خواهد سد. سامسونگ امروز دومین نسل کروم‌بوک‌پلاس خود را معرفی کرد که شامل چند آپدیت جدید از جمله یک دوربین اضافه و یک پردازنده‌ی جدید می‌شود. 
سامسونگ کروم‌بوک‌پلاس (V2) از نظر اندازه و ظاهر تفاوت زیادی با مدل اصلی که در سال 2017 منتشر شد ندارد. در این دستگاه می‌توانید از دو حالت تبلت و لپ‌تاپ استفاده کنید.درضمن این دستگاه شامل یک قلم هم می‌شود که برای نوت برداری و یا پیش‌طرح کشیدن نیازی به شارژ شدن ندارد. 
بیشترین تغییری که این دستگاه رخ خواهد داد پردازنده‌ی آن است که از یک تراشه‌ی ARM به تراشه‌ی اینتل تغییر خواهد کرد. کروم‌بوک پلاس اصلی از یک تراشه‌ی ARM برای اجرای اپلیکیشن‌های اندروید استفاده می‌کرد. 
پردازنده‌ی ARM تنها نقطه‌ی تمایز بین کروم‌بوک‌پلاس و کروم‌بوک پرو بود که سال پیش با هرکدام از دستگاه‌ها معرفی شد. کروم‌بوک‌پرو دارای پردازنده‌ی هسته‌ای اینتل بود و مدل پلاس جدید نیز یک پردازنده‌ی اینتل دارد اما نسبت به پرو مدل‌ پایین‌تر خواهد بود. این تراشه سریع‌تر از ARM عمل خواهد کرد اما دیگر اپلیکیشن‌های اندروید را پشتیبانی نمی‌کند. هنوز هیچ صحبتی درمورد آپدیت مدل پرو نشده است. 
علاوه بر پردازنده یک دوربین پشت 13 مگاپیکسلی f/1.9 و همچنین یک دوربین جلو 1 مگاپیکسلی برای چت ویدئویی نیز به این کروم‌بوک اضافه خواهد شد. علاوه بر آن این دستگاه دارای یک درگاه کارت میکرو‌اس‌دی برای فضای ذخیره سازی اضافه و دو درگاه USB-C با قابلیت پخش خروجی 4K نیز خواهد بود. صفحه نمایش 12.2 اینچی دارای صفحه نمایش 1080p است و با یک بار شارژ کردن می‌توانید تا هشت ساعت از دستگاه خود استفاده کنید. 
کروم‌بوک‌پلاس جدید در تاریخ 3 تیر منتشر شده و قیمت آن از 500 دلار به بالاست. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر