صفحه‌کلید سوئیفت‌کی مایکروسافت به ویندوز10 می‌آید

صفحه‌کلید سوئیفت‌کی مایکروسافت به ویندوز10 می‌آید

مایکروسافت قصد دارد صفحه کلید سوئیفت‌کی خود را به ویندوز10 بیاورد. این غول نرم‌افزاری درحال آزمایش سوئیفت‌کی در برنامه بتای عمومی خود است. این صفحه کلید مانند نسخه‌ی آی‌او‌اس و اندروید شامل اصلاح خودکار و پیش‌بینی کلمات است و هنگامی که دستگاه ویندوز10 در حالت تبلت قرار دارد روی صفحه کلید لمسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
پیش‌نمایش اخیر ویندوز10 با نام رداستون 5 شامل امکان دسترسی به سوئیفت‌کی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتقالی و روسی است. مایکروسافت در سال 2016 شرکت سوئیفت‌کی را خریداری و اوایل امسال آن را به صورت گسترده روی پلتفرم‌های آی‌او‌اس و اندروید آپدیت کرد. درکنار سوئیفت‌کی مایکروسافت درحال آزمایش طراحی جدید نوار بازی ویندوز10 نیز هست. این قابلیت جدید به شما این امکان را می‌دهد تا میزان مصرف CPU، GPU VRAM ، RAM و framerate را ببینید. شما همچنین می‌توانید خروجی صوتی دستگاه و یا میزان صدای بازی را نیز از طریق نوار بازی کنترل کنید.
مایکروسافت همچنین قصد دارد متن را در اپلیکیشن ویندوز بزرگ‌تر کند. با استفاده از تنظیمات جدید می‌توانید اندازه متن را در ویندوز، اپلیکیشن‎های دسکتاپ و اپلیکیشن‌های یونیورسال ویندوز تغییر دهید. اگر از قابلیت تبدیل گفته به متن یا راوی ویندوز10 خوشتان می‎آید باید بدانید که آن نیز تغییرات اساسی خواهد داشت. 
در نهایت مایکروسافت اج نیز جا پای کروم گذاشته و به کاربران امکان بلاک کردن ویدئوهایی که خودشان پخش می‌شوند را می‌دهد. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر