نسخه آزمایشی MIUI 10 به صورت جهانی عرضه شد

نسخه آزمایشی MIUI 10 به صورت جهانی عرضه شد

نسخه آزمایشی MIUI 10، رابط کاربری مخصوص گوشی‌های شیائومی به صورت جهانی عرضه شد.

شیائومی، برند نوظهور چینی که کمتر از یک دهه از فعالیتش می‌گذرد، توانسته است در حوزه گوشی‌های هوشمند، یکی از برندهای مطرح بازار شود تا جایی که ردمی 5 ای این کمپانی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماهه اول 2018 شده است..

این برند که برای گوشی‌های اندرویدی خود از نسخه خاصی از اندروید استفاده می‌کند، دو هفته پیش نسخه MIUI 10، نسخه جدیدی از رابط کاربری گوشی های مخصوص شیائومی، را رونمایی کرد و حالا عرضه جهانی MIUI 10 را آغاز کرده است.

چه گوشی‌هایی نسخه آزمایشی MIUI 10 را دریافت می‌کنند

نسخه بتا MIUI 10 شیائومی از حالا برای گوشی‌های زیر منتشر کرده است:

  • می میکس
  • می میکس 2 اس
  • ردمی اس
  • ردمی نوت
  • ردمی نوت 5 پرو

اگر گوشی شیائومی شما از نسخه MIUI 9 بهره می‌برد، حتی اگر نام گوشیتان در لیست بالا نباشد، به زودی شاهد عرضه این نسخه خواهید بود.

تغییرات MIUI 10 نسبت به نسخه‌های قبلی

رابط کاربری به‌روز شده شیائومی همراه با قابلیت‌های بسیاری عرضه شده است. درواقع تمامی قابلیت‌هایی که شیائومی در رویداد خبری خود از آن‌ها نام برده بود در نسخه بتا MIUI 10 وجود خواهد داشت. برای نمونه در این نسخه از واسط کاربری شیائومی شاهد پشتیبانی از اپلیکیشن‌های تحت وب پیشرو (WPA) و بهینه شدن مرورگر می شیائومی خواهیم بود.

علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، MIUI 10 از نظر ظاهری بیش از قبل به اندروید اصلی (اندروید p) شباهت پیدا کرده است. بخش‌های کنترل صدا و نوتیفیکیشن از جمله این تغییرات هستند. منو گوشی هم به کلی تغییر کرده و بهبود یافته است. در این نسخه شاهد دو ستون عمودی برای قرارگیری برنامه‌ها هستیم در حالی که در نسخه MIUI 9 شاهد قرار‌گیری اپ‌ها به صورت افقی بودیم.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر