جیمیل از هوش مصنوعی برای هوشمند ساختن نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌کند

جیمیل از هوش مصنوعی برای هوشمند ساختن نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌کند

نوتیفیکیش‌های ایمیل موبایل روش خوبی برای یادآوری به ماست که اشتراکمان را از کدام سایت‌ها باید حذف کنیم. چرا که خیلی کم پیش می‌آید که به ما یادآوری کنند کدام ایمیل‌ها واقعاً مهم هستند. 
گروه جی‌سوئیت گوگل قصد دارند اوضاع را تغییر دهند. در این پروژه که جزئی از طراحی دوباره‌ی جیمیل است گوگل قابلیت جدیدی را معرفی کرده که هم اکنون تنها برای آی‌او‌اس موجود است. این قابلیت باعث می‌شود اپلیکیشن جیمیل تنها زمانی برای شما نوتیفیکیشن بفرستد که آن ایمیل محتوایی واقعاً مهم داشته باشد. 
برخلاف اوت‌لوک، جیمیل خیلی خوب ایمیل‌ها را برچسب‌گذاری نمی‌کند. درعوض این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی و تکنولوژی آموزش ماشینی برای طبقه بندی ایمیل‌ها و تعیین این موضوع که کدام‌ها برایتان مهم‌تر است استفاده کند. 
برای فعال کردن این قابلیت اپلیکیشن جیمیل آیفون خود را روشن کرده و به تنظیمات بروید. در منو نوتیفیکیشن می‌توانید High Priority only را انتخاب کنید تا تنها ایمیل‌های مهم را دریافت کنید. 
اگر هنوز این گزینه را نمی‌بینید کمی صبور باشید. گوگل این قابلیت را روز پنج‌شنبه منتشر کرده و گفته که از یک تا سه روز طول می‌کشد تا این قابلیت در دسترس همگان قرار گیرد. 
برای کاربران اندروید، جی‎سوئیت اعلام کرده که به زودی این قابلیت را دریافت خواهند کرد اما تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است. 
جیمیل دیگر از ایمیل‌ها برای تبلیغات استفاده نمی‌کند اما مدتی است که از هوش مصنوعی برای طبقه‌بندی ایمیل‌ها استفاده می‌کند. اضافه کردن قابلیت نوتیفیکیشن یک قدم قابل پیش‌بینی بود. 
این قابلیت یکی از قابلیت‌های بسیار زیادی است که گوگل به جیمیل اضافه کرده است. 
علاوه بر آن قابلیت ارسال هوشمند نیز اضافه شده که توسط تکنولوژی آموزش ماشینی پیش‌بینی می‌کند که شما قصد نوشتن چه چیزی را دارید. 
شما همچنین می‌توانید ایمیل‌ها را اسنوزکنید یا به عبارتی دیگر به تاخیر بیندازید. توسط این روش نیز می‌توانید صندوق پستی شلوغ خود را مدیریت کنید. یک ایمیل را که زمان برای خواندنش ندارید انتخاب کرده و جیمیل آن را از صندوق پستیتان حذف می‌کند و در زمانی که مشا تعیین کرده‌اید آن را برایتان دوباره می‌فرستد. 
یک قابلیت دیگر حالت سری است که توسط آن می‌توانید زمان محدودی را برای مدت زمانی که مخاطب به ایمیل دسترسی دارد تعیین کنید. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر