آیفون SE 2 شاید هیچ‌گاه عرضه نشود

آیفون SE 2 شاید هیچ‌گاه عرضه نشود

سرانجام آیفون SE 2 که قرار بود امسال معرفی شود نامشخص است. شاید این گوشی هیچ گاه ساخته و عرضه نشود.

اپل و آیفون‌هایش همیشه بخش مهمی از اخبار دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص می‌دهند، آیفون‌های 2018 اپل هم افراد زیادی را منتظر خود کرده‌اند. اخبار و درزهای اطلاعاتی بسیاری نشان می‌داد که اپل برای سال 2018 قصد دارد در کنار معرفی نسخه جدیدی از آیفون X، نسخه جدیدی از آیفون SE را هم معرفی کند؛ اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره زمان عرضه آیفون SE 2 و حتی ساخت این گوشی منتشر نشده است.

درواقع تمامی شایعاتی که در این مدت درباره آیفون SE 2 در فضای اینترنت منتشر می‌شد را تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل ارائه می‌داد و جالب‌تر اینکه این اخبار را از منابع ناشناسی عنوان می‌کردند.

شایعات آخر که باعث شد وجود آیفون SE 2 را کمی جدی‌تر بگیریم، ارائه طراحی کامپیوتری آیفون SE 2 از olixar بود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

حالا اطلاعات و اخبار دیگری منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون SE 2 به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود و حتی ممکن است هیچ‌گاه اپل قصد ساخت این گوشی خبرساز را نداشته باشد؛ بلکه به نظر می‌رسد اپل فکر تولید یک مدل بزرگ‌تر از آیفون X را در سر می‌پروراند.

اخبار جدید با توجه به سیاست‌هایی که اپل دنبال می‌کند چندان بی‌منطق به نظر نمی‌رسد. این کمپانی همواره در حال تولید گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از قبل است بنابراین تولید SE 2 کمی عجیب به نظر می‌رسید. بعلاوه اپل در سال 2016 آیفون SE را هم به صورت آزمایشی روانه بازار کرده بود. با این اوصاف به نظر نمی‌رسد اپل دوباره قصد تولید گوشی با صفحه‌نمایش کوچک را داشته باشد.

شایعات نشان می‌داد که آیفون SE 2 از نظر اندازه همانند آیفون SE باشد اما به دلیل کاهش یافتن حاشیه، شاهد صفحه‌نمایش بزرگ‌تری در این گوشی باشیم. بعلاوه قرار بود آیفون SE 2 همانند آیفون X با ناچ در قسمت بالا عرضه شود که این ویژگی هم به بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش کمک می‌کرد. شایعات دیگری نشان می‌داد که آیفون SE 2 با نام آیفون X mini راهی بازار شود اما حالا Olixar تأیید کرده است که تولید این گوشی به طور کامل کنسل شده است.

این شرکت به حدی از تولید نشدن آیفون SE 2 مطمئن است که تولید لوازم جانبی این گوشی را متوقف کرده است.

با همه این اوصاف آیفون SE 2 نیامده افراد زیادی را به خود علاقه‌مند کرده است بنابراین امیدوارم که این گوشی با هر نامی، چه آیفون SE 2 و چه آیفون X mini تولید شود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر