هر آنچه باید درباره یوتیوب پریمیوم بدانید

هر آنچه باید درباره یوتیوب پریمیوم بدانید

یوتیوب امروز سرویسی جدید با نام یوتیوب پریمیوم (youtube premium) را عرضه کرد. این سرویس به عنوان جایگزینی برای یوتیوب رد است.

یوتیوب در سال 2015 برای نخستین بار از سرویسی به نام یوتیوب رد (YouTube Red) رونمایی کرد تا کاربران علاقه‌مند به دیدن ویدیو بدون تبلیغات را راضی نگه دارد.

کاربران با استفاده از سرویس یوتیوب رد می‌توانستند با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار، از ویدیوهایی بدون هیچ تبلیغی بهره ببرند.

حالا پس از گذشت حدود 3 سال، یوتیوب سرویسی به نام یوتیوب پریمیوم (youtube premium) را جایگزین سرویس رد کرده است، سرویس که حدود یک ماه از رونمایی این آن می‌گذرد اما همین امروز، 29 خردادماه، به صورت رسمی عرضه شده است.

اگرچه سرویس یوتیوب رد در 17 کشور در سراسر دنیا قابل استفاده بود اما در حال حاضر سرویس یوتیوب پریمیوم (youtube premium) از امروز تنها در کشورهای آمریکا، استرالیا، نیوزلند، مکزیک قابل استفاده خواهد بود و به مرور این سرویس به سایر بازارها هم راه خواهد یافت.

قابلیت‌های سرویس یوتیوب پریمیوم

سرویس یوتیوب پریمیوم (youtube premium) تمامی امکانات سرویس یوتیوب رد از جمله پخش فیلم بدون هیچ تبلیغ، پخش ویدیو در پس زمینه، امکان دانلود ویدیو برای استفاده در حالت آفلاین و دسترسی به همه محتوای اورجینال یوتیوب را دارد.

گذشته از تمامی موارد بالا با استفاده از سرویس یوتیوب پریمیوم (youtube premium) می‌توانید به یوتیوب موزیک دسترسی کامل داشته باشید. بنابراین بدون هیچ‌گونه تبلیغ مزاحمی می‌توانید موسیقی گوش کنید، در پس زمینه موسیقی دلخواهتان را پخش کنید و حتی موسیقی را برای دسترسی آفلاین دانلود کنید.

هزینه سرویس یوتیوب پریمیوم

سرویس جدید یوتیوب بسیار کاربردی است و حتماً طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند. مسلماً چنین سرویس رایگان نخواهد بود اما هزینه استفاده از این سرویس بسیار مناسب است. تنها با پرداخت ماهیانه 11.99 دلار می‌توانید از یوتیوب پریمیوم بهره ببرید. البته هر زمانی که بخواهید می‌توانید این سرویس را کنسل کنید.

یوتیوب موزیک پریمیوم، قابل ارتقا به یوتیوب پریمیوم

اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید می‌توانید از سرویس ارزان قیمت‌تر یوتیوب موزیک با هزینه ماهیانه 9.99 دلار استفاده کنید. با استفاده از این سرویس می‌توانید موزیک‌های دلخواهتان را بدون هیچ تبلیغی بشنوید، آن‌ها را در پس زمینه اجرا کنید و یا برای استفاده آفلاین آن‌ها را دانلود کنید.

ضمناً هر زمانی که بخواهید می‌توانید سرویس خود را به یوتیوب پریمیوم ارتقا دهید.

سرویس یوتیوب پریمیوم

سرویس یوتیوب پریمیوم

یوتیوب رد هنوز هم پشتیبانی می‌شود

اگر تاکنون از یوتیوب رد استفاده نکرده‌اید هنوز هم سه ماه فرصت دارید تا از این سرویس گوگل با هزینه ماهیانه 9.99 دلار استفاده کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

منبع خبر: androidcentral و youtube


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر