نینتندو و مایکروسافت برای بازی‌های میان پلتفرمی با هم همکاری می‌کنند

نینتندو و مایکروسافت برای بازی‌های میان پلتفرمی با هم همکاری می‌کنند

نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Minecraft امروز آپدیت شد. طی این آپدیت کنسول‌های سوئیچ به Bedrock Engine مجهز شدند. با این آپدیت جدید امکان بازی با پلتفرم‌هایی مثل گوشی هوشمند، کامپیوتر و ایکس‌باکس‌وان فراهم می‌شود. اما امکان بازی با پلی‌استیشن4 وجود نخواهد داشت. سونی امکان بازی میان پلتفرمی را برای Fortnite, Rocket League و Minecraft مسدود کرده و بازیکن‌های پلی‌استیشن4 نمی‌توانند با کسانی که ایکس‌باکس‌وان و یا نینتندو سوئیچ دارند بازی کنند. در همین زمان نینتندو و مایکروسافت برای گسترش بازی‌های میان‌ پلتفرمی با یکدیگر همکاری می‌کنند. 
تیزر تبلیغاتی بازی میان پلتفرمی Minecraft به طور خاص روی امکان بازی کاربران نینتندو سوئیچ و ایکس‌باکس‌وان تمرکز دارد. در این تبلیغ بازیکن‌های نینتندو سوئیچ و ایکس‌باکس‌وان تشویق می‌شوند که با هم بازی کنند. 
واضح است که نینتندو و مایکروسافت سوئيچ سلام را امضا کرده‌اند تا بازی Minecraft را به یک بازی میان پلتفرمی تبدیل کنند. چنین شراکتی در دنیای گیمینگ بی سابقه است که البته بار دیگر سونی را بیش از پیش منزوی می‌کند.
طرفداران Fortnite خوشحال نیستند که سونی نمی‌گذارد بازی‌های میان پلتفرمی انجام دهند. البته سونی نیز توضیح قانع کننده‌ای در این زمینه نداده است. واضح است که مایکروسافت و نینتندو از فرصت استفاده کرده‌اند تا همکاری خود را بیش از پیش ارتقا بخشند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر