دانلود خودکار اخبار برای استفاده آفلاین روی گوگل کروم اندروید

دانلود خودکار اخبار برای استفاده آفلاین روی گوگل کروم اندروید

گوگل قابلیت جدیدی را به کروم اندروید اضافه کرده که توسط آن گوشی در زمان‌هایی که به وای‌فای متصل هستید اخبار را دانلود می‌کند و هنگامی که آفلاین هستید می‌توانید آن‌ها را بخوانید.

استفاده از اینترنت دیتای سیم کارت می‌تواند بسیار پرخرج باشد و خواندن مقالات و خبرها نیز یک پروسه‌ی طولانی مدت است که ممکن است چندین بار در طول آن حواسمان به جایی دیگر پرت شود. یک قابلیت جدید به گوگل کروم روی اندروید اضافه خواهد شد که به صورت خودکار وقتی به وای‌فای متصل هستید خبرهای مربوطه را دانلود می‌کند و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت آفلاین مطالعه کنید. 
شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های شخص ثالث مقالات را دانلود کرده و یا آن را ذخیره کنید اما برای این روش‌ها لازم است که خبر مورد نظر خود را خودتان انتخاب کنید. اما با آپدیتی که گوگل امروز معرفی کرده مقالاتی که بر اساس علایق و محل زندگی به شما پیشنهاد می‌شوند به صورت خودکار دانلود خواهند شد. 
البته از آنجایی که این خبرها را خود گوگل انتخاب می‌کند شاید همیشه چیزی نباشد که شما می‌خواهید. با این حال این قابلیت بسیار مناسب کسانی است که دوست دارند هنگامی که دسترسی به اینترنت ندارند چیزی برای خواندن داشته باشند. 
هدف اصلی گوگل برای این قابلیت کسانی است که دسترسی محدودی به دیتا دارند و آن را برای صد کشور از جمله هند، نیجریه، اندونزی و برزیل منتشر خواهد کرد. این قابلیت همچنین برای هرکسی که دیتای زیادی مصرف نمی‌کند مناسب است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر