دانلود برنامه از فروشگاه ویندوز10

دانلود برنامه از فروشگاه ویندوز10

شرکت مایکروسافت سیستم‌عامل ویندوز ده را به گونه‌ای طراحی کرده است که کاربران را به دانلود برنامه از فروشگاه ویندوز ترغیب می کند.بالاخره کاربران سیستم‌عامل ویندوز ده، به فروشگاه ویندوز توجه کردند و از آن برای دانلود برنامه استفاده می کنند.


در اواسط این هفته شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کاربران ویندوز ده، برنامه‌های مختلف را با سرعت بسیار بالایی دانلود می‌کنند. به عنوان مثال میتوان چنین گفت که کاربران سیستم‌عامل ویندوز ده نسبت به کاربران سیستم‌عامل ویندوز هشت، برنامه‌ها را با سرعت میانگین تقریباً شش برابر بیشتر دانلود می کنند.
در واقع شرکت مایکروسافت کاربران سیستمعامل ویندوز ده را به استفاده از فروشگاه ویندوز ترغیب میکند. فروشگاه ویندوز در واقع یک برنامه فروشگاهی برای مایکروسافت ویندوز است که با ویندوز هشت و ویندوز سرور۲۰۱۲ آغاز شد. فروشگاه ویندوز همچنین اجازه خواهد داد که توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی دسک‌تاپ خود را تبلیغ کنند. در فروشگاه ویندوز هر دو برنامه کاربردی رایگان و پرداختی موجود است. به علاوه برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند برنامه‌های آزاد و آزمایشی را ارائه کنند. فروشگاه ویندوز همزمان با ویندوز  ۸نسخه مصرف ‌کنندگان که تقریباً سه سال پیش منتشر شد،در دسترس قرار گرفت. توسعه‌دهندگان و برنامه نویسان از۳۸ کشور می‌توانند برنامه‌های کاربردی برای ویندوز فروشگاه ارسال کنند. این برنامه هم اکنون از ۱۰۹ زبان پشتیبانی می‌کند.
گروهی از کاربران سیستم‌عامل ویندوز ده هستند که برنامه‌های بسیاری دانلود می کنند و این دقیقاً آن چیزی است که شرکت مایکروسافت به آن نیاز دارد. این شرکت برای بهبود وضعیت فروشگاه ویندوز خود نیاز به این دارد که کاربران زیادی از این فروشگاه استفاده کنند و برنامه‌های زیادی را دانلود کنند؛ به عبارتی با افزایش تعداد کاربران در زمینه‌ی دانلود برنامه از فروشگاه ویندوز، می‌توان آن را بهبود بخشید. در حال حاضر طراحی ویندوز ده به گونه‌ای است که تنها روی کاربران معمولی متمرکز شده است. این در حالی است که این شرکت به دنبال افزودن توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان هم به این مجموعه می باشد.


چگونه ویندوز ده کاربران را به استفاده از فروشگاه ویندوز ترغیب می کند.
در مورد ویندوز ده، روند کار عوض شده است و شرکت مایکروسافت این هدف را مد نظر داشته که نحوه‌ی دانلود برنامه را نسبت به قبل تغییر دهد.در مورد طراحی ویندوز ده از مکانیسمی برای ترغیب کاربران به استفاده از فروشگاه ویندوز استفاده شده است؛ به طور مثال میتوان چنین گفت که به کاربران بر اساس نوع علاقه‌مندیشان برنامه پیشنهاد می شود.در حال حاضر کاربران به برنامه‌های بهتری احتیاج دارند. در حال حاضر تغییراتی هم در این زمینه اعمال شده است؛ به این ترتیب که کاربران راحتتر از پیش میتوانند برنامه پیدا کنند و آن را دانلود کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر