تماس ویدیویی و صوتی به اینستاگرام آمد

تماس ویدیویی و صوتی به اینستاگرام آمد

مکالمه ویدیویی و صوتی، قابلیت جنجالی جدید اینستاگرام است. از حالا به بعد می‌توانید از طریق دایرکت اینستاگرام با 4 نفر تماس ویدیویی و صوتی برقرار کنید.

اینستاگرام، شبکه اجتماعی که روزهای اول با هدف اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو کار خود را آغاز کرد، این روزها به‌شدت کاربران خود را شگفت‌زده کرده است. فیسبوک کمپانی مادر اینستاگرام دائماً به‌روزرسانی‌های کاربردی برای این شبکه اجتماعی ارائه کرده است تا جایی که دیگر ماهیت تک‌بعدی اینستاگرام به دست فراموشی سپرده شده است.

قابلیت IGTV جنجالی‌ترین قابلیتی است که اخیراً به اینستاگرام اضافه شده است و بی‌اغراق بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این شبکه اجتماعی از ابتدا تاکنون است.

پیشنهاد فیسیت : امکان پخش ویدیوهای یک ساعته (IGTV) در اینستاگرام از امروز ممکن می‌شود

بعد از رونمایی از IGTV انتظار می‌رفت که اینستاگرام تا حدودی ماهیت شبکه اجتماعی بودن خود را از دست بدهد و بیشتر به چشم یک رسانه قدرتمند (رقیبی جدی برای یوتیوب) وارد میدان شود اما حالا با به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، غلط بودن تصورمان مشخص شده است. به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد رسالت خود به‌عنوان یک شبکه اجتماعی را در کنار تبدیل شدن به یک رسانه، همچنان حفظ کند.

مکالمه ویدیویی و صوتی، قابلیت جنجالی جدید اینستاگرام است. از حالا کاربران می‌توانند از طریق این شبکه اجتماعی هم‌زمان با 4 نفر تماس ویدیویی و صوتی برقرار کند. به این صورت که در دایرکت همه مخاطبین شما دکمه ویدیویی نمایش داده می‌شود. اگر روی این دکمه ضربه بزنید با طرف مقابل تماس ویدیویی برقرار می‌کنید. البته در نظر داشته باشید که افرادی که آن‌ها را بلاک کرده‌اید، نمی‌توانند با شما تماس ویدیویی و صوتی برقرار کنند.

تماس ویدیویی در اینستاگرام

تماس ویدیویی در اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام از ویژگی تصویر در تصویر (picture-in-picture) پشتیبانی می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید حین تماس ویدیویی، پنجره تماس را کوچک کرده و بدون نگرانی از اینکه طرف مقابل متوجه شود، به گشت‌وگذار در اینستاگرام بپردازید.

قابلیت تصویر به تصویر در تماس ویدیویی اینستاگرام

قابلیت تصویر به تصویر در تماس ویدیویی اینستاگرام

به نظر می‌رسد اینستاگرام قابلیت تماس صوتی و تصویری را با هدف رقابت با اسنپ چت توسعه داده است. این در حالی است که اسنپ چت امکان برقراری تماس ویدیویی تا 16 نفر را فراهم می‌کند اما تماس ویدیویی اینستاگرام در حال حاضر تنها تا 4 نفر را پشتیبانی می‌کند. بااین‌وجود ازآنجایی‌که اینستاگرام توقف‌ناپذیر است بنابراین دور از انتظار نیست که به‌زودی اینستاگرام محدودیت تعداد را به نحوی برطرف کند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: firstpost


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر