اضافه شدن قابلیت جست‌وجوی تصویری به مایکروسافت بینگ

اضافه شدن قابلیت جست‌وجوی تصویری به مایکروسافت بینگ

شرکت مایکروسافت به اپلیکیشن موبایل بینگ امکان جست‌وجوی تصویری را اضافه کرد. Visual Search دراصل پاسخ مایکروسافت به اپلیکیشن گوگل لنز است. 
Bing Visual Search چیست؟ 
با Visual Search می‌توانید اطلاعاتی را درمورد اشیایی که عکسشان را گرفته‌اید بدون نیاز به تایپ کردن کلمات کلیدی در موتور جست‌وجوی بینگ اطلاعاتی دریافت کنید. شما می‌توانید از Visual Search برای عکس‌های روی گوشی خود نیز استفاده کنید. 
برای مثال اگر از یک گل عکس گرفته‌اید که نمی‌دانید چیست می‌توانید از Visual Search برای دریافت اطلاعات درمورد آن استفاده کنید. یا اگر یک مبل زیبا یافته‌اید که نمی‌توانید خریداری کنید Visual Search گزینه‌های ارزان‌تر را برایتان می‌یابد. 
Visual Search روی اپلیکیشن بینگ روی iOS و اندروید، مایکروسافت اج برای iOS و اندروید و لانچر مایکروسافت روی اندروید موجود است. مایکروسافت اعلام کرده که Visual Search به زودی به سایت بینگ نیز خواهد آمد. 
ونس لونگ، رئیس بینگ ایمج مایکروسافت گفت: « گاهی اوقات نمی‌توانید چیزی را که جست‌وجو می‌کنید با کلمات بیابید. درحالی که چنین تکنولوژی بسیار دشوار بود اما به لطف تکنولوژی فضای ابری ما توانستیم پیکسل‌ها را ترجمه کنیم.» 
شاید مایکروسافت در این زمینه کمی دیر عمل کرده است اما رقابت همیشه برای مصرف کنندگان مفید است. درحالی که احتمال این که کاربران اندروید به جای گوگل لنز از Visual Search استفاده کنند اما این که حق انتخاب داشته باشند خوب است. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر