اسکرین اف ممو گلکسی نوت 5 سامسونگ در نوت 3 ، نوت 4 و گوشیهای دیگر نیز قرار می گیرد

اسکرین اف ممو گلکسی نوت 5 سامسونگ در نوت 3 ، نوت 4 و گوشیهای دیگر نیز قرار می گیرد

اگر یکی از این گوشیها را دارید می توانید از این ویژگی بهره ببرید.<br />وقتی که سامسونگ گلکسی نوت 5 را به بازار فرستاد یکی از ویژگیهای جالب این گوشی اسکرین اف ممو بود . این ویژگی کاربران فبلت را قادر می ساخت بدون روشن ساختن دستگاه از قلم گوشی استفاه کنند و یا یادداشت بنویسند .

بطور کلی نیاز نیست کاربر برنامه گوشی را اجرا کند و می تواند مستقیما روی نمایشگر یادداشت بنویسد . ازانجایی که این ویژگی بسیار مجبوب بود سازندگان در اکسدا دولوپرز موفق شدند این ویژگی را به دیگر گوشیهای نوت نظیر گلکسی نوت 3 ، گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت ادج منتقل کنند . علاوه براین بنظر می رسد این ویژگی برروی گلکسی اس 6 و گلکسی اس6 ادج پلاس نیز قابل انتقال باشد اما از انجایی که این مدلها به اس پن (قلم هوشمند ) مجهز نیستند نمی توان مستقیما از این قابلیت استفاده کرد . پس اگر یکی از این مدلهارا دارید و نمی توانید از مزایای اسکرین اف ممو استفاده کنید سری به اکسدا دولوپرز بزنید .برای شروع کاربر باید فایل ای پی کی برنامه را روی گوشی هوشمند خود نصب کند . این برنامه کاملا شبیه برنامه ای است که روی گلکسی نوت 5 اجرا می شود . سازندگان سادگی برنامه را حفظ و نحوه جدید یادداشت گذاری را به ان اضافه کرده اند .علاوه براین برخی از ایکنها ساده تر شده اند و کدنویسی گوشی نیز کمی تغییر کرده است تا برنامه سریعتر اجرا شود .

 

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر