قابلیت پرسش سؤال در استوری اینستاگرام در راه است

قابلیت پرسش سؤال در استوری اینستاگرام در راه است

قابلیت پرسش سؤال در استوری اینستاگرام در راه است.

اینستاگرام این روزها بیشتر از همیشه در حال به‌روزرسانی است. همین چند روز پیش بود که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این شبکه اجتماعی از ابتدای فعالیتش تاکنون را شاهد بودیم، قابلیتی که IGTV نام داشت. به واسطه این قابلیت کاربران می‌توانستند ویدیوهایی تا یک ساعت را به اشتراک بگذارند و محدودیت یک دقیقه‌ای ویدیوها به کلی از بین رفت.

پس از گذشت حدود یک هفته شاهد اضافه شدن قابلیت اضافه شدن استوری به اینستاگرام بودیم اما به نظر می‌رسد هیچ‌چیز نمی‌تواند جلو اینستاگرام را بگیرد و این شبکه اجتماعی در حال تجربه قابلیت‌های بیشتری است.

حالا دوباره و در فاصله زمانی بسیار کوتاه اینستاگرام قابلیت جدیدی را اضافه کرده است. قابلیت جدید اینستاگرام امکان پرسش سؤال از طریق استوری است. بسیاری از کاربران برای نظرسنجی درباره استوری خود از poll یا ایموجی مخصوصی استفاده می‌کردند. حالا به گفته برخی کاربران قابلیتی به اینستاگرام اضافه شده است که می‌توانید یک سؤال را بپرسید و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در کاراکتر، به این سؤال جواب دهند.

این قابلیت هنوز برای تمامی کاربران فعال نشده است اما تصاویری از این قابلیت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

قابلیت پرسش سؤال به استوری اینستاگرام در راه است

قابلیت پرسش سؤال در استوری اینستاگرام در راه است

اینستاگرام در ابتدا با هدف به اشتراک‌گذاری تصاویر کار خود را شروع کرد اما به مرور زمان با دریافت به‌روزرسانی‌های بسیاری، ماهیت تک بعدی خود را از دست داد. قابلیت تماس صوتی و تصویری این شبکه اجتماعی را بیشتر به یک پیام رسان نزدیک کرد. قابلیت IGTV اینستاگرام را به رقیبی برای یوتیوب تبدیل کرد. حالا اضافه شدن قابلیت امکان پرسش سؤال از طریق استوری بیشتر از قبل اینستاگرام را شلوغ کرده است. شاید تمرکز روی یک هدف خاص گزینه بهترین باشد.

نظر شما در مورد به‌روزرسانی‌های اخیر اینستاگرام چیست؟ آیا همه جانبه بودن یک شبکه اجتماعی را می‌پسندید و یا ترجیح می‌دهید هر برنامه‌ای همان ماهیت اصلی خود را حفظ کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر