به زودی نسخه سبک اسپاتیفای منتشر خواهد شد

به زودی نسخه سبک اسپاتیفای منتشر خواهد شد

اسپاتیفای در حال آزمایش یک نسخه‌ی جایگزین از اپلیکیشن خود به نام اسپاتیفای لایت (Spotify Lite) است که حجم آن را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. 
اسپاتیفای معمولی حدود 100 مگابایت حجم دارد درحالی که اسپاتیفای لایت تنها 15 مگابایت فضا اشغال می‌کند. البته کاهش حجم همیشه با بدی‌هایی نیز همراه است. 
به گزارش Android Police، درحالی که اسپاتیفای لایت از نظر ظاهری شبیه نسخه اصلی است اما قابلیت‌هایی را ندارد. برای مثال پخش آفلاین و پخش با کیفیت بالا حذف شده‌اند ( آهنگ‌ها تنها با کیفیت 320 320p پخش می‌شوند). درضمن خبری از اسپاتیفای کانکت نیز نیست. اسپاتیفای کانکت قابلیتی است که توسط آن می‌توانید از طریق گوشی خود و یک دستگاه دیگر مثل تلویزیون یا اسپیکر موزیک را به صورت وایرلس پخش کنید. درضمن شما نمی‌توانید یک موزیک خاص را انتخاب کنید و موزیک‌ها به صورت تصادفی پخش می‌شوند. 
در گوگل پلی اعلام شده که این نسخه آزمایشی است و از کاربران خواسته شده تا نظر خود را اعلام کنند. بسیاری از کاربران شاکی بودند چرا که نمی‌توانستند به قابلیت‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. اما بسیاری از کاربران دیگر نیز از این اپلیکیشن بسیار راضی بوده‌اند. 
سخنگوی اسپاتیفای در مصاحبه با The Verge گفت که این شرکت در حال انجام آزمایشاتی است تا بتواند تجربه کاربری را ارتقا بخشد. بعضی از این آزمایشات در نسخه نهایی نیز خواهند آمد درحالی که بعضی از آن‎ها حذف می‌شوند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر