با Zozosuit مشکل سایز در خرید آنلاین لباس حل می‌شود

با Zozosuit مشکل سایز در خرید آنلاین لباس حل می‌شود

ما در عصری زندگی می‌کنیم که اینترنت و سرویس‌های مبتنی بر اینترنت جزیی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر بسیاری از خدمات از طریق اینترنت، راحت‌تر در اختیار انسان قرار داده می‌شوند. این موضوع که تکنولوژی در حال تغییر شیوه زندگی بشر است بر هیچ کس پوشیده نیست اما هنوز هم در برخی حوزه‌ها یک پای تکنولوژی می‌لنگد. با این وجود همواره بشر در حال تلاش است تا استفاده تکنولوژی در جای جای زندگی را بهبود بخشد.

خرید و فروش لباس از طریق اینترنت یکی از همان عمده مشکلاتی است که تا الان راهی برای آن یافته نشده بود اما حالا یک کمپانی خورده فروشی آنلاین لباس چینی به نام Zozo با عرضه لباسی مخصوص، در پی حل این مشکل است.

 

Zozosuit، راه‌حلی برای خرید آنلاین لباس

کمپانی Zozo که از برندهای مختلف در سراسر دنیا لباس به فروش می‌رساند، لباسی خال خال را با نام ZozoSuit طراحی کرده است که می‌تواند سایز دقیق افراد را تشخیص دهد.

Zozosuit دارای 300 تا 400 سنسور است که مجهز به سیستم شناسایی بدن هستند. کافی است لباس را پوشیده و با استفاده از دوربین گوشی که البته به اپلیکیشن مخصوص Zozo App متصل است، از تمامی زوایا عکس برداری کنید. به این ترتیب سایز دقیق شما مشخص خواهد شد.

کمپانی zozo در نظر دارد تا پایان ماه جولای یک میلیون از این لباس را آماده فروش کند. Zozosuit قیمتی حدود 39800 ین قیمت خواهد داشت اما برای مدت محدودی این کمپانی zozosuit را به قیمت 21900 ین (حدود 197.60 دلار) به فروش خواهد رساند.

 

با Zozosuit تنها در سه مرحله لباس مناسب سایز خود را سفارش دهید

با Zozosuit تنها در سه مرحله لباس مناسب سایز خود را سفارش دهید

 

خرید آنلاین لباس، مشکل بزرگ فروشگاه‌های آنلاین

مسئله خرید آنلاین برای کالاهایی که امکان تست، پرو، لمس و... در آن‌ها ممکن نیست یکی از مشکلاتی است که همواره افراد زیادی به دنبال راه‌حل برای آن بوده‌اند. خرید آنلاین لباس هم در همین حیطه می‌گنجد. موسسه گارتنر در مقاله‌ "تکنولوژی‌هایی که تا 2020 دنیا را متحول می‌کنند"، بخشی را به همین مسئله مشکلات خرید آنلاین اختصاص داده است. بنابه پیش‌بینی‌های این کمپانی تا سال 2020 شرکت‌های حوزه‌های مختلف فروش آنلاین برای رفع مشکلاتی از این دست به استفاده از واقعیت مجازی روی خواهند آورد.

پیشنهاد فیسیت : تکنولوژی‌هایی که تا سال 2020 دنیا را متحول می‌کنند

باز هم به نظر می‌رسد چین در تحقق آینده، از همه پیشی گرفته است و قبل از 2020 راهی برای رفع مشکل خرید آنلاین لباس یافته است. تنها مسئله باقی‌مانده قیمت لباس Zozosuit است. این لباس قیمت بالایی دارد که احتمالا برای بسیاری از کاربران خوش‌آیند نخواهد بود.

 

نظر شما درباره Zozosuit چیست؟ ایا استفاده از این تکنولوژی می‌تواند شما را به خرید آنلاین لباس ترغیب کند؟

منبع خبر: رویترز و asia.nikkei


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر