معرفی پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 در بین کاربران سراسر دنیا (بخش اول)

معرفی پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 در بین کاربران سراسر دنیا (بخش اول)

معرفی پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی در بین کاربران سراسر دنیا را در فیسیت ببینید.

سیستم عامل اندروید پرطرفدارترین سیستم عامل موبایلی در سراسر دنیاست از این رو اپلیکیشن‌های بسیاری برای این سیستم عامل توسعه داده است. برخی از این برنامه‌ها در بین عموم مردم دنیا و فارغ از موقعیت جغرافیایی پرطرفدار شده‌اند. در ادامه قصد داریم پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی که کاربران اندروید در سراسر دنیا از گوگل پلی دانلود کرده‌اند را معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

نکته: در این لیست از عنوان برنامه‌هایی که به صورت پیش‌فرض روی اندروید نصب شده‌اند مانند گوگل پلی، جیمیل، گوگل مپس، گوگل نیوز، یوتیوب و... چشم پوشی کرده‌ایم.

 

لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی

1- فیسبوک

تعداد دانلودها: 4 میلیارد و 119 میلیون مرتبه

برخلاف انتظارِ بسیاری و با وجود رسوایی‌هایی که اخیرا دامن فیسبوک را گرفته و موجب داغ شدت هشتک deleteFacebook# شده بود اما فیسبوک هنوز هم صدرنشین لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی است. به نظر می‌رسد قابلیت‌ها و کاربردهای فیسبوک حتی بر نارضایتی‌های اخیر هم برتری داشته و کاربران هنوز هم طرفدار فیسبوک هستند.

 

2- فیسبوک مسنجر

تعداد دانلودها: 3 میلیارد و 408 میلیون بار

فیسبوک مسنجر، دومین برنامه پرطرفدار اندروید، نشان می‌دهد که مارک زاکربرگ بازار اپلیکیشن‌های اندرویدی را زیر سلطه خود درآورده است. این مسنجر از 18 ماه قبل به دلیل کاربردی‌تر شدن برنامه، بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

 

3- واتس آپ

تعداد دانلودها: 2 میلیارد و 979 میلیون بار

جایگاه سومین برنامه اندرویدی به پیام‌رسان واتس آپ رسیده است. با این اوصاف سومین برنامه اندرویدی پرطرفدار در بین کاربران سراسر دنیا باز هم زیر سلطه فیسبوک است! فیسبوک در سال 2014 و با مبلغ 19 میلیارد دلار، واتس آپ را خریداری کرد.

پیشنهاد فیسیت: قابلیتی مشابه کانال تلگرام به واتس آپ اضافه شد

 

4- اینستاگرام

تعداد دانلودها: 1 میلیارد و 843 میلیون مرتبه

باز هم یک اپلیکیشن اندرویدی دیگری زیر سلطه فیسبوک، در لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی قرار گرفته است.

اینستاگرام چهارمین برنامه پرطرفدار اندرویدی است که فیسبوک دائما به‌روزرسانی‌هایی را برای آن ارائه می‌دهد که اخیرا آن را از حالت تک بعدی (اشتراک گذاری تصویر و ویدیو) خارج کرده است و به تازگی این برنامه در حال تبدیل شدن به یک ابزار تجاری است. قابلیت‌های IGTV (تلویزیون اینستاگرام)، تماس صوتی و تصویری، قرار دادن لینک در استوری و... همه و همه بخشی از قابلیت‌های کاربردی اینستاگرام است که همواره به محبوبیت این اپلیکیشن می‌افزاید.

 

5- اسکایپ

تعداد دانلودها: 1 میلیارد و 39 میلیون مرتبه

بالاخره در لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی به یک اپلیکیشن مستقل از فیسبوک رسیدیم. اسکایپ بهترین سرویس تماس ویدیویی آنلاین است که در جایگاه پنجمین برنامه پرطرفدار در بین کاربران اندرویدی قرار دارد.

 

6- Subway Surfers

تعداد دانلودها: 1 میلیارد و 25 میلیون بار

در لیست پردانلودترین برنامه‌ها در گوگل پلی، ششمین جایگاه به یک بازی تعلق دارد. بازی رایگان و پرهیجان Subway Surfers یک بازی بی پایان است که دونده بازی در یک مسیر ریل قطار از دست پلیس و سگش فرار می‌کند و در این بین سکه و سایر ابزارهای مورد نیاز برای ادامه بازی را به دست می‌آورد.

بازی Subway Surfers آخرین برنامه پرطرفدار اندرویدی است که بیش از یک میلیارد مرتبه در گوگل پلی دانلود شده است.

بازی Subway Surfers، ششمین برنامه پرطرفدار اندرویدی

بازی Subway Surfers، ششمین برنامه پرطرفدار اندرویدی

 

7- توییتر

تعداد دانلودها : 833.858 میلیون بار

هفتمین جایگاه در این لیست متعلق به توییتر است. این رده‌بندی اصلا عجیب نیست زیرا امروزه شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده‌اند.

بعد از فیسبوک و اینستاگرام، توییتر سومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در بین کاربران اندرویدی است.

 

8- Clean Master

تعداد دانلودها: 833.739 میلیون مرتبه

هشتمین برنامه پرطرفدار در بین کاربران اندرویدی برنامه Clean Master است.

این برنامه یک آنتی‌ویروس و پاک‌سازی کننده گوشی است اما برخلاف تصور بسیاری، این برنامه اصلا برای گوشی مفید نیست زیرا پاک‌سازی رم و بستن اجباری تسک‌ها نه تنها برای گوشی مناسب نیست بلکه آسیب‌رسان هم هست. بنابراین توصیه می‌کنیم که این برنامه را هر چه زودتر حذف کنید.

 

9- بازی Candy Crush Saga

تعداد دانلودها: 805.826 میلیون بار

نهمین جایگاه پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی به بازی سگا تعلق گرفته است. شاید بسیاری از شما تصور کنید که بازی سگا پرطرفدارترین بازی اندرویدی است اما باید بدانید بازی Subway Surfers با بیش از 200 میلیون بار دانلود بیشتر، پرطرفدارترین و پردانلودترین بازی اندرویدی است.

بازی Candy Crush Saga، نهمین برنامه پرطرفدار اندرویدی و دومین بازی پردانلود

بازی Candy Crush Saga، نهمین برنامه پرطرفدار اندرویدی و دومین بازی پردانلود

 

10- اسنپ چت

تعداد دانلودها: 782.837 میلیون بار

دهمین جایگاه پرطرفدارترین برنامه اندرویدی متعلق به اسنپ چت است، برنامه‌ای که اینستاگرام تقریبا همه قابلیت‌های کلیدی آن را کپی‌برداری کرده است. با این وجود هنوز هم اسنپ چت طرفداران خاص خود را دارد و در لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی قرار گرفته است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر