چطور یک ویدیو در یوتیوب را برای تماشای آفلاین دانلود کنیم

چطور یک ویدیو در یوتیوب را برای تماشای آفلاین دانلود کنیم

چطور یک ویدیو در یوتیوب را برای تماشای آفلاین دانلود کنیم؟ چه کابرانی می‌توانند ویدیوها را برای تماشای آفلاین دانلود کنند؟ آموزش این کار را در فیسیت ببینید.

یوتیوب سرویسی کاربردی است که در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد. یوتیوب جایگاه انواع ویدیوهایی است که شاید هر یک از ما انتظار داشته باشیم اما نگاه کردن ویدیو از این سرویس به صورت آنلاین همیشه ممکن نیست. گاهی ممکن است در شرایطی باشید که به اینترنت و یا داده گوشی دسترسی نداشته باشید و یا حتی در حال مسافرت با هواپیما باشید. نگران نباشید روشی برای دانلود ویدیوهای یوتیوب برای تماشا به صورت آفلاین وجود دارد. در ادامه به شما می‌گوییم که چه کسانی و چطور می‌توانند ویدیوهای یوتیوب را برای تماشای آفلاین دانلود کنند. با فیسیت همراه باشید.

چه کسانی می‌توانند ویدیوهای یوتیوب را برای تماشای آفلاین دانلود کنند

یوتیوب برای دو دسته از کاربرانش امکان دانلود ویدیوها برای تماشای آفلاین را فراهم کرده است:

  • کاربران یوتیوب پریمیوم (جایگزین یوتیوب رد که کمتر از یک ماه پیش معرفی شد)
  • کاربران یوتیوب در کشورهای در حال توسعه (ایران هم در لیست این دسته کشورها قرار دارد)

 

کاربران یوتیوب پریمیوم

یوتیوب پریمیوم سرویس مشابه یوتیوب رد است که به تازگی رونمایی شده است. این سرویس امکان مشاهده ویدیو بدون هیچ تبلیغی را برای کاربر فراهم می‌کند. بعلاوه امکانات دیگری مانند پلی‌بک در پس زمینه و در حالت آفلاین را ممکن می‌کند.

در حال حاضر یوتیوب پریمیوم تنها در کشورهای همچون موارد زیر در دسترس است که ایران در این لیست نیست:

  • استرالیا
  • کانادا
  • فرانسه
  • آلمان
  • آیتالیا
  • مکزیک
  • روسیه
  • آمریکا
  • انگلیس
  • اسپانیا
  • و...

پیشنهاد فیسیت: هر آنچه باید درباره یوتیوب پریمیوم بدانید

 

کاربران کشورهای در حال توسعه

یوتیوب برای 120 کشور در سراسر دنیا امکان دانلود ویدیوها را برای تماشای آفلاین، آن هم به صورت رایگان ممکن کرده است زیرا به اعتقاد یوتیوب داده موبایل در این کشورها گران قیمت است. اغلب این 120 کشور در آسیا، آفریقا و خاورمیانه قرار دارند که ایران، عراق، هند، لیبی، نیجریه و... هم در این لیست به چشم می‌خورند.

 

چطور یک ویدیو یوتیوب را برای تماشای آفلاین دانلود کنیم

اگر در یکی از دو دسته بالا قرار می‌گیرید، یعنی یا کاربر یوتیوب پریمیوم هستید و یا اینکه با استفاده از فیلترشکن از آی پی یکی از کشورها در حال توسعه به اینترنت متصل شده‌اید، دانلود ویدیو از یوتیوب برای تماشای آفلاین کار ساده‌ای است. کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. برنامه یوتیوب را باز کرده و روی ویدیویی که می‌خواهید برای تماشای آفلاین آن را دانلود کنید، ضربه بزنید.
  2. سپس روی دکمه download که بین دو دکمه share و Add to قرار دارد (زیر ویدیو) ضربه بزنید.
  3. حالا کیفیت مورد نظر خود برای دانلود ویدیو را انتخاب کنید. (کیفیت و حجم ویدیو در کنار هر گزینه مشخص شده است)
  4. در نهایت ویدیو به صورت خودکار شروع به دانلود می‌کند.

 

دانلود ویدیو یوتیوب برای تماشای آفلاین

دانلود ویدیو یوتیوب برای تماشای آفلاین

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نامعلوم

شنبه, 16 تیر 1397

سلام

یوتیوب که توی ایران فیلتر هست و اصلا نمیشه از ایران دانلود کرد و وقتی هم فیلترشکن استفاده میشه مثلا اگر از سرور آمریکا باشه مثله اینه که کاربر آمریکایی هستیم و باز هم امکان دانلود هست یعنی دانلود ویدیو از یوتیوب در همه جا رایگانه و اگر یوتیوب بخواد قفل بذاره که ویدیوها دانلود نشن این کاره پیچیده ای هست و کلی هم هزینه می خواد و صد در صد نرم افزارهایی که میشه باهاشون از یوتیوب دانلود کردم مقابله می کنن یعنی قفلُ رد می کنن یادمه یه زمانی از بعضی سایت ها نمی تونستم ویدیو دانلود کنم چون فقل داشتن نمونش همین آپارات و خیلی از سایت های خارجی دیگه اینطوری شده بودن که بعد از چند بروزرسانی نرم افزارهایی که میشد باهاشون ویدیو آنلاین دانلود کرد دوباره میشد ویدیوهارو دانلود کرد هرچند که با پسوند ts میشه دریافت کرد چون چیزی که توی خوده سایت پخش میشه پسوند ts هست و نیاز به کانورت به mkv یا mp4 داره البته پسوند ts هم پلیرها جدیدا پخش می کنن ولی خوب افتضاح هست و اگر ویدیورو دستی مثلا جلو ببرین میبینین مشکل پسوند ts رو که پات پلیر همین مشکلرو هم رفع کرده
آخرین کاری که یوتیوب انجام داده برای اینکه ویدیوهاش دانلود نشن اینه که لینک ها هرچند ساعت مثلا نصف روز منقضی میشن
جدیدا فقط یک سایت هست که بطور اتفاقی از توی تبلیغات واردش شدم که چندان هم مهم نیست قفل جدیدی گذاشته که هیچ نرم افزار نمی تونه ویدیو پخش شدرو دانلود کنه

برای از بین بردن تبلیغات هم بصورت رایگان ادبلاکر هست که کار هم میده

پاسخ

Benyamin

شنبه, 16 تیر 1397

سلام
من با فیلترشکن Free Gate وارد Youtube میشم؛ وقتی روی ویدیو مورد نظر ضربه میزنم یا ویدیو شروع به Play میشه یا Stop میشه. اما توی صفحه فقط علامت Like و Dislike وجود داره و گزینه Share و Download اصلا وجود نداره؛در ثانی اگه این گزینه وجود داشت که احتیاجی به آموزش دانلود نبود
هر چند من از روش های دیگه ار یوتیوب دانلود میکنم ولی گفتم همین رو هم امتحان کنم

پاسخ

ثبت نظر