توییتر در روز یک میلیون حساب کاربری را مسدود می‌کند

توییتر در روز یک میلیون حساب کاربری را مسدود می‌کند

توییتر خیلی جدی با حساب‌های تقلبی و آزار دهنده برخورد می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که از تاریخ اردیبهشت تا تیر ماه این شرکت حدود 70 میلیون حساب کاربری را مسدود کرده است که شامل حدود یک میلیون حساب در روز می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد. 
بنا به گزارش واشنگتن پست، توییتر پس از انتقاداتی که از این پلتفرم شده روند کار خود را جدی‌تر و سخت‌گیرانه‌تر نیز کرده است. این کار باعث کاهش تعداد کاربران پلتفرم نیز خواهد شد. 
این قوانین جدی دامان حسا‌ب‌های اسپم و خودکار را خواهد گرفت. در نتیجه حساب‌هایی که توسط نرم‌افزار اجرا می‌شود و یا طوری طراحی شده که شما را از طریق لینک به جایی دیگر ببرد و از این طریق پول سازی کند مسدود خواهند شد. 
به گزارش گیزمودو، توییتر همچنین دیگر اجازه‌ی ساخت حساب‌های اسپم جدید را نمی‌دهد. به گزارش این سایت توییتر حدود 50 هزار حساب کاربری را در همان روزی که ساخته می‌شوند مسدود می‌کند. 
توییتر می‌گوید که حدود 5 درصد حساب‌های روی این پلتفرم اسپم و 9 درصد نیز بات هستند که البته بسیاری از آن‌ها اهداف مثبتی را دنبال می‌کنند. به گزارش تحلیل‌گران این تعداد می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد در نتیجه این اقدام تاثیر شدیدی روی تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی خواهد گذاشت. 
توییتر اعلام کرده که 336 کاربر فعال روی این پلتفرم وجود دارد که حداقل در ماه یک‌بار به حساب خود سر می‌زنند. شاید این اقدام روی تعداد کاربران اثر بگذارد ولی تجربه‌ی بهتری را برای کاربران واقعی به همراه خواهد داشت. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر