الکامپ 97 به جای نمایشگاه بین‌المللی، در اعماق تهران برگزار می‌شود

الکامپ 97 به جای نمایشگاه بین‌المللی، در اعماق تهران برگزار می‌شود

الکامپ 97 به جای نمایشگاه بین‌المللی، در اعماق تهران و در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ مهم‌ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور است که امسال در تاریخ‌های 6 تا 9 مردادماه برگزار خواهد شد. حالا در این فرصت کم که تنها کمتر از 20 روز تا آغاز بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه در کشور باقی‌مانده، شاهد دستور تغییر محل برگزاری نمایشگاه الکامپ 97 هستیم! مسئله دیگر اینجاست که ثبت‌نام برای حضور در الکامپ 97 مدت‌هاست که به پایان رسیده است و غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از جمله الکام استارز، الکام ترندز و... هم به فروش رسیده است.

امروز رحمانی فضلی، وزیر کشور، به وزیر صنعت دستور داد تا نمایشگاه الکامپ 97 و سایر نمایشگاه‌های پرمخاطب تهران به جای برگزاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران به شهر آفتاب منتقل شوند.

وزیر کشور به استناد به بندهای زیر از مصوبه 133 شورای عالی و برای رفع بحران ترافیک در تهران، این دستور را صادر کرده است. بندهای این مصوبه به صورت زیر است:

بند ۲۷- در زمینه‌ی مدیریت ترافیک در معابر بزرگراهی شمال تهران مقرر شد، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی برنامه‌ی برگزاری نمایشگاه‌های خود را به شورای حمل‌و‌نقل و ترافیک تهران جهت اخذ مجوز ارائه کند و همچنین نمایشگاه‌های پرمخاطب به نمایشگاه شهر آفتاب برود.

بند ۲۸- در راستای مدیریت ترافیک سطح شهر مقرر شد، مدیریت تمامی فضاهای نمایشگاهی سطح شهر، برنامه‌ی برگزاری نمایشگاه‌های خود را جهت اخذ مجوز به شورای حمل‌و‌نقل ارائه کند.

نمایشگاه الکامپ سال گذشته در فضایی به وسعت 34 هزار متر مربع برگزار شده بود. این در حالی است که نمایشگاه شهر آفتاب حدود 40 هزار متر مربع فضا دارد. اگرچه درصورتی که الکامپ 97 در شهر آفتاب برگزار شود، فضای بیشتری نسبت به سال قبل در اختیار این نمایشگاه قرار گرفته است اما باید دید که با توجه به افزایش تعداد حاضران در نمایشگاه امسال، آیا این میزان فضا پاسخ گوی نیاز نمایشگاه است یا خیر؟

حتی اگر شهر آفتاب بهترین شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ تهران را داشته باشد، مسلماً در این فرصت کم باقی‌مانده و با به فروش رسیدن همه غرفه‌ها، آن‌چنان مورد پذیرش نیست.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: yjc و دیجیاتو


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر