اچ‌تی‌سی اطلاعات بیشتری از گوشی بلاک‌چین خود را منتشر کرد

اچ‌تی‌سی اطلاعات بیشتری از گوشی بلاک‌چین خود را منتشر کرد

شرکت اچ‌تی‌سی اطلاعات بیشتری را درمورد گوشی بلاک‌چین خود منتشر کرد. این شرکت گوشی سازی تایوانی اعلام کرد که گوشی اچ‌تی‌سی HTC Exodus تا آخر امسال منتشر خواهد شد. 
گفته شده که این دستگاه اندرویدی دارای تکنولوژی بلاک‌چین است که همه‌ی ارزهای رمزگذاری شده از جمله بیت‌کوین و اتروم را پشتیبانی می‌کند. 
فیل چن، رئیس بخش رمزگذاری شرکت اچ‌تی‌سی گفت: «در عصر اینترنت مردم بیشتر حواسشان به اطلاعاتشان است و این روش فرصت مناسبی برای کاربران است تا بتوانند کنترل هویت دیجیتالی خود را بهتر به دست بگیرند. Exodus شروع بسیار خوبی است چرا که گوشی شخصی‌ترین وسیله‌ی هر فرد است. علاوه بر آن گوشی هر فرد جایی است که اطلاعات و داده‌هایش در آن قرار دارند. این گوشی امکان تمرکز زدایی اینترنت را فراهم کرده و آن را برای کاربر مدرن تغییر می‌دهد.» 
شرکت اچ‌تی‌سی برای این پروژه با Cryptokitties همکاری می‌کند که محبوب‌ترین بازی NFT برای بلاک‌چین است. این شرکت همچنین با Animoca که توزیع کننده‌ی Cryptokitties و Bitmark که پروژه‌ی مالکیت دیجیتالی مبتنی بر رمزنگاری است همکاری خواهد کرد. 
هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد قیمت و زمان انتشار گوشی منتشر نشده است. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر