دیجی کالا برای ورود به حوزه فروش خواروبار، در پی خرید سوپرمارکت آنلاین روکولند است

دیجی کالا برای ورود به حوزه فروش خواروبار، در پی خرید سوپرمارکت آنلاین روکولند است

دیجی کالا همچون آمازون، برای ورود به حوزه فروش خواروبار، در پی خرید سوپرمارکت آنلاین روکولند است.

اواسط خردادماه امسال بود که دیجی کالا در نشستی از ورود به حوزه عرضه مواد غذایی و محصولات تند مصرف خبر داد. دیجی کالا در این مراسم اعلام کرد که قصد دارد به صورت بدون واسطه از کشاورزان، باغداران و دامداران محصولات را خریداری کرده و همین‌طور بدون واسطه به دست مشتری برساند. به این ترتیب علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی، هزینه‌های اضافی واسطه‌ها هم حذف می‌شود. به این ترتیب کالاها با قیمت مناسبی به دست مشتری خواهد رسید.

دیجی کالا در نظر دارد مواد غذایی و محصولات تند مصرف را در کمتر از 2 ساعت به دست مشتریان برساند. بنابراین کاهش چشمگیر قیمت محصولات در کنار ارسال سریع، می‌تواند دیجی کالا را به رقیبی قدرتمند برای کسب‌وکارها این حوزه تبدیل کند.

حالا و بعد از گذشت کمتر از یک ماه برخی احتمال می‌دهند که دیجی کالا درصدد است تا روکولند، سوپرمارکت آنلاین را بخرد. این احتمال با ارسال دعوت‌نامه‌ای از سمت دیجی کالا برای مراسمی با محوریت همکاری روکولند و دیجی کالا قوی‌تر شده است.

دیجی کالا در نظر دارد دوشنبه هفته آینده یعنی 25 تیرماه، مراسمی را با موضوع همکاری دیجی کالا و روکولند برگزار کند که احتمالا تکلیف خرید این سوپرمارکت آنلاین توسط دیجی کالا را مشخص خواهد کرد.

ایده ورود دیجی کالا به حوزه عرضه مواد غذایی و محصولات تند مصرف که اصطلاحاً FMCG گفته می‌شود، شبیه به ایده آمازون در سال گذشته است. آمازون به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا سال گذشته برای اینکه بتواند به حوزه خواروبار وارد شود، هول فودز را با مبلغی بیش از 14 میلیارد دلار خرید. حالا به نظر می‌رسد که دیجی کالا دقیقاً پا جای پای آمازون گذاشته است و علاوه بر کپی کردن ایده ورود به حوزه خواروبار، در نظر دارد سوپرمارکت آنلاین ایرانی، روکولند را بخرد.

آیا موافق ورود دیجی کالا به حوزه خواروبار هستید؟ آیا از خدمات دیجی کالا راضی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: زومیت


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

farshad

پنج‌شنبه, 21 تیر 1397

متاسفانه از موقعی که دیجیکالا از فروشنده به واسطه و دلال تبدیل شد دیگه همون دیجیکالای سابق نیست.

پاسخ

رضا اشراقی

پنج‌شنبه, 21 تیر 1397

شک نکنید بااین کار روند بی اعتبار شدنش پیش مشتری ها رو سرعت بیشتری خواهد داد .
البته عده ای هم هستن برای اینکه بگن همه چیز مدرن شده و میشه حتی خواروبار رو هم اینترنتی خرید بیان و این کار رو بکنند ولی بالاخره کار به جایی میرسه که به شدت پشیمان خواهندشد.
کسی رو میشناسم که خودش هم اتفاقا فروشنده حوزه محصولات دیجیتالی هست،اینقدر تنبلی رو به حد افراط رسونده که کفش و پوشاک رو از این.... بزرگ میخره بعد از ارسال میبینه اندازه اش نیست ، دوباره پس میده ! یا پستانک نوزاد (البته برای هدیه ) رو از این فروشگاه میخره !
ورود این فروشگاه به حوزه خواربار بیشتر برای این تیپ افراد کاربرد داره.

پاسخ

وحبد

جمعه, 17 آبان 1398

چرا هیچ چیزی در مورد قیمت خریذ روکولند توسط دجی کالا ننوشتین

پاسخ

ثبت نظر