واتس آپ باز هم به‌روزرسانی شد این بار با برچسب زدن پیام‌های فوروارد شده

واتس آپ باز هم به‌روزرسانی شد این بار با برچسب زدن پیام‌های فوروارد شده

واتس آپ با قابلیت برچسب زدن پیام‌های فوروارد شده به‌روزرسانی شد تا بازار شایعات و اخبار دروغ را از بین ببرد.

واتس آپ یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین پیام رسان‌ها در سراسر دنیاست. این پیام رسان مدت‌هاست که سعی دارد برخی از قابلیت‌های سایر پیام رسان‌ها مانند تلگرام را به نحوی شبیه‌سازی کند.

مدت‌ها پیش شاهد اضافه شدن قابلیت حذف پیام در واتس آپ بودیم که البته هنوز هم در صورتی که پیامی را حذف کنید، در واتس آپ پیام پاک شده با عبارت This message is deleted جایگزین شود.

اخیراً هم قابلیتی شبیه به کانال تلگرام به واتس آپ اضافه شده است که تنها مدیران کانال می‌توانند در آن پیام ارسال کنند.

پیشنهاد فیسیت: قابلیتی مشابه کانال تلگرام به واتس آپ اضافه شد

 

قابلیت برچسب زدن پیام‌های فوروارد شده به واتس آپ آمد

حالا دوباره شاهد اضافه شدن قابلیتی جدید به واتس آپ هستیم. واتس آپ از حالا به بعد پیام‌هایی که فوروارد (Forward) کرده‌اید را برچسب می‌زند. واتس آپ در نظر دارد با اضافه کردن این قابلیت، مشکل گم کردن اطلاعات و ناشناس ماندن فرستنده اصلی را حل کند. کمبود این قابلیت در بسیاری از موارد باعث شده بود که بازار شایعه پراکنی‌ها داغ باشد.

قابلیت برچسب زدن به پیام‌ها در واتس آپ که چندی پیش در هند (بزرگ‌ترین مارکت این پیام رسان) و برزیل امتحان شده بود، از امروز به نسخه رسمی واتس آپ آمده است.

به واسطه این قابلیت از این به بعد پیام‌های متنی، تصاویر، ویدیوها و پیام‌های صوتی که فوروارد (Forward) می‌کنید را برچسب‌گذاری می‌کند. به این ترتیب هم اطمینان بیشتری در رابطه با صحت پیام‌های ارسالی از طرف سایر افراد به وجود می‌آید و هم پیام‌های فرد اصلی ارسال‌کننده پیام را با پیام‌های فردی که در حال چت با او هستید را اشتباه نمی‌گیرید. بنابراین درک روال چت راحت‌تر می‌شود مخصوصاً اگر در چت‌های گروهی بخواهید پیامی را فوروارد (Forward) کنید.

قابلیت برچسب زدن به پیام‌های فوروارد شده

قابلیت برچسب زدن به پیام‌های فوروارد شده

اگر به روال تغییرات جدید واتس آپ نگاهی بیندازید می‌بینید که واتس آپ در حال کپی کردن بخشی از قابلیت‌های تلگرام و سایر پیام رسان‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی است. گذشته از قابلیت‌های کانال در واتس آپ و حذف پیام‌ها، قابلیت پخش مستقیم ویدیوهای یوتیوب در واتس آپ هم گامی مؤثر در بهبود این پیام رسان بود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر