معرفی پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 در بین کاربران سراسر دنیا (بخش دوم)

معرفی پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 در بین کاربران سراسر دنیا (بخش دوم)

سیستم عامل اندروید پرطرفدارترین سیستم عامل موبایلی در سراسر دنیاست از این رو اپلیکیشن‌های بسیاری برای این سیستم عامل توسعه داده است. برخی از این برنامه‌ها در بین عموم مردم دنیا و فارغ از موقعیت جغرافیایی پرطرفدار شده‌اند. در بخش اول این مقاله 10 برنامه پرطرفدار اندرویدی را معرفی کردیم و حالا در این بخش 10 برنامه بعدی این لیست را نام می‌بریم. با فیسیت همراه باشید.

لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی

11- shareit

تعداد دانلودها: 771.520 میلیون بار

برنامه shareit اولین برنامه کاربردی در بین بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 است. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌های حجیم خود را به سرعت برای دیگران ارسال کنند. جالب است بدانید که سرعت ارسال فایل از طریق برنامه shareit تقریبا 200 برابر بلوتوث است.

لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی - برنامه shareit

پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 - برنامه shareit

12- facebook lite

تعداد دانلودها: 731.282 میلیون بار

باز هم فیسبوک در لیست بهترین برنامه‌های اندرویدی 2018 به چشم خورد. برنامه Facebook lite نسخه‌ای از برنامه فیسبوک است که برای دستگاه‌های با رم پایین (1 تا 2 گیگابایت) و دستگاه‌هایی که نهایتا به اینترنت 2G دسترسی دارند، طراحی شده است.

برنامه facebook lite اگرچه نسخه سبکی از نسخه اصلی است اما همه قابلیت‌های نسخه اصلی فیسبوک را به یدک می‌کشد.

 

13- دراپ باکس

تعداد دانلودها: 726.182 میلیون مرتبه

برنامه دراپبکس معروف‌ترین سرویس ابری ذخیره سازی است که به نحوی زقیب سرویس‌های همچون گوگل درایو، وان درایو و icloud است.

دراپ باکس به شما اجازه می‌دهد تا اسناد مختلف خود را در فضای ابری ذخیره کنید. به این ترتیب در هر مکانی به این اسناد دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به سادگی آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

14- لاین (Line)

تعداد دانلودها: 711.278 میلیون بار

شاید بسیار از ما ایرانی‌ها تصور کنیم که تلگرام پرطرفدارترین برنامه پیام رسان است درواقع این موضوع در ایران صدق می‌کند و نه در سراسر دنیا. اگر بع لیست پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 نگاهی بیندارید می‌بینید که واتس آپ محبوب‌ترین و پردانلودترین برنامه پیام رسان در سراسر دنیاست و بعد از آن برنامه لاین قرار دارد.

بیشترین کاربران این پیام رسان در آسیا حضور دارند. پیام رسان لاین یکی از 5 برنامه پرطرفدار در ژاپن، تایوان، تایلند، کلمبیا و اندونزی است.

 

15- وایبر (viber)

تعداد دانلودها: 680.635 میلیون بار

برنامه وایبر پانزدهمین برنامه پرطرفدار مارکت اندروید در سراسر دنیاست. این برنامه امکانات بسیاری همچون تماس تصویری، چت گروهی تا 250 نفر و... را فراهم می‌کند. ضمنا این پیام رسان با ارسال اطلاعات به صورت رمزگذاری شده، ارتباطی ایمن را فراهم می‌کند.

 

16- flipboard

تعداد دانلودها: 592.048 میلیون دفعه

این برنامه که یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 در سراسر دنیاست، با دریافت یک موضوع، همه اخبار و اطلاعات مربوط به آن برای شما یک جا جمع می‌کند.

 

17- super-Bright LED Flashlight

تعداد دانلودها : 587.693 میلیون مرتبه

در گوشی‌های هوشمند امروزی معمولا برنامه چراغ قوه به صورت پیش‌فرض نصب است اما باز هم برنامه Super-bright یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 شده است. باید بگوییم بهتر است از دانلود این برنامه صرف نظر کنید زیرا این برنامه دسترسی‌های زیادی را طلب می‌کند و در کنار این دسترسی‌ها تبلیغاتی را هم نمایش می‌دهد. با این وجود خوشبختانه این برنامه دسترسی به مخاطبین و موقعیت جغرافیایی شما را نمی‌خواهد.

این برنامه بیش از هرجای دیگری در آسی و آمریکای جنوبی دانلود می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم از برنامه پیش‌فرض چراغ قوه گوشی استفاده کنید و یا برنامه دیگری به جز Super-bright را نصب کنید که نه تلبیغاتی داشته باشد و نه دسترسی‌هایی را بخواهد.

 

18- My Talking Tom

تعداد دانلودها: 578.344 میلیون بار

برنامه My Talking Tom دارای یک گربه خانگی و مجازی است که بیشتر در بین کودکان طرفدار دارد. این برنامه دارای بازی‌های کوچکی است که برای کودکان سرگرم کننده است.

پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 - برنامه My Talking TOM

پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی 2018 - برنامه My Talking TOM

19- گوگل ترنسلیت

تعداد دانلودها: 568.746 میلیون دفعه

نوزدهیمن برنامه پرطرفدار اندرویدی در بین کاربران سراسر دنیا به گوگل تعلق دارد، گوگل ترنسلیت. شاید شما هم تعجب کنید که چرا برنامه‌های مختلف گوگل در این لیست ظاهر نشدند اما باید بگوییم بسیاری از برنامه‌های گوگل همچون جیمیل، گوگل مپس و... به صورت پیش‌فرض روی انواع گوشی‌ها نصب هستند بنابراین از ذکر آن‌ها چشم پوشی کرده‌ایم. اگر این برنامه‌ها هم به لیست اضافه می‌شدند بی‌شک گوگل در ابتدای لیست ظاهر می‌شد.

 

20- security master

تعداد دانلودها: 532.718 میلیون مرتبه

بسیاری از افراد در گوگل پلی به دنبال برنامه‌هایی برای از بین بردن فایل‌های اضافی و یا افزایش سرعت گوشی هستند اما پیشنهاد می‌کنیم هرگاه نام‌هایی مانند «Junk Cleaner» و یا «phone Booster» را در برنامه‌ای دیدید کاملا مراقب باشید.

برنامه Security master که بیستمین برنامه پرطرفدار اندرویدی در سراسر دنیاست یک VPN و البته یک آنتی ویروس در اختیار شما قرار می‌دهد اما گزینه‌های بهتری هم برای جایگزینی با security master وجود دارد.

 

نتیجه‌گیری

اگر به لیست 20 برنامه پرطرفدار و پردانلود اندرویدی در سال 2018 نگاهی کنید متوجه می‌شوید که فیسبوک و برنامه‌های زیرشاخه آن مانند واتس آپ و اینستاگرام چقدر در بین کاربران سراسر دنیا محبوب هستند. از طرف دیگر می‌بینیم که تا چه اندازه شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها همه‌گیر شده‌اند.

محبوب‌ترین برنامه اندرویدی که شما استفاده می‌کنید چیست؟ آیا برنامه محبوب شما در این لیست آمده است؟

 

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر