چرا فالوورهای توییتر شما رو به کاهش است؟

چرا فالوورهای توییتر شما رو به کاهش است؟

توییتر یک پاکسازی در حساب‌های کاربری انجام داده و میلیون‌ها حساب را حذف کرده است. خبر خوب این است که دیگر خبری از حساب‌های فیک نخواهد بود، خبر بد این است که فالوورهای شما کاهش خواهد داشت، به خصوص اگر فالوورهای زیادی داشته باشید. 
توییتر در حال حاضر حدود 330 میلیون کاربر فعال دارد. این تعداد شاید زیاد باشد اما نسبت به کاربران میلیاردی فیسبوک رقم کمی است. در کنار کاربران فعال کاربران غیرفعالی نیز هستند که مدت‌هاست حساب توییتر خود را کنار گذاشته‌اند. 
حال توییتر میلیون‌ها حساب کاربری را حذف کرده است که شامل حدود 70 میلیون حساب کاربری می‌شود که به اعتقاد توییتر بات و یا اسپم است. حال توییتر حساب‌های قفل شده را حذف می‌کند. 
حساب‌های قفل شده حساب‌هایی هستند که توییتر به هر دلیلی آن‌ها را قفل کرده است که به احتمال زیاد متعلق به افراد واقعی است اما به دلیل فعالیت‌های مشکوک قفل شده‌اند. 
در یک پست وبلاگی، توییتر توضیح داد که دلیل قفل کردن حساب کاربری توییت کردن تعداد زیادی پاسخ یا منشن، توییت لینک‌های خطرناک و یا بلاک شدن از طرف تعداد زیادی حساب کاربری است.
وقتی که یک حساب کاربری قفل می‌شود توییتر با صاحب آن تماس گرفته و از آن‌ها می‌خواهد تا رمز ورود خود را برای دسترسی دوباره ریست کنند. متاسفانه این اتفاق در اکثر مواقع نمی‌افتد در نتیجه حساب‌های قفل شده غیرفعال باقی می‌مانند. 
توییتر می‌گوید که هر فرد به طور میانگین چهار کاربر را از دست خواهد داد. البته هرچه تعداد کاربران بیشتر باشد تعداد حساب‌های حذف شده نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه سیاست‌مداران و سلبریتی‌ها ممکن است تا هزاران کاربر را از دست بدهند. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر