رولز رویس تاکسی پرنده می‌سازد

رولز رویس تاکسی پرنده می‌سازد

در زمان‌های قدیم فکر می‌کردیم که در آینده شاهد اتومبیل‌های پرنده خواهیم بود. اما حال که به آینده رسیده‌ایم می‌بینیم که خبری از این اتومبیل‌ها نیست و این موضوع همه‌ی ما را ناامید کرد.

سپس مدت طولانی را صرف این کردیم که خودمان را راضی کنیم که این اتومبیل‌ها بی مصرف، به درد نخور و پرخرج هستند. اما حال به نظر می‌رسد که قرار است به زودی شاهد این اتومبیل‌های رویایی باشیم.

در حال حاضر شرکت‌های ایرباس و ائودی در حال تلاش برای طراحی تاکسی پرنده مفهومی هستند. شرکت اوبر در حال ساخت یک تاکسی پرنده در پاریس و شرکت کیتی هاوک که یک شرکت مخفی ساخته شده توسط موسس گوگل، لری پیج است نیز در حال کار کردن روی پروژه‌ای به نام کورا است که آن هم یک تاکسی پرنده دیگر است.

شرکت موتور سازی رولز رویس ( نه شرکت رولز-رویس که سازنده‌ی اتومبیل‌های لاکچری است) نیز قصد دارد تاکسی پرنده خود را بسازد. این شرکت اعلام کرده که قصد ساخت یک اتومبیل الکتریکی دارد که بتواند با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این شرکت اعلام کرده که امیدوار است بتواند تا یک دهه دیگر این اتومبیل جدید خود را وارد بازار کند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر