هواوی نووا 3i میانرده جدید هواوی معرفی شد

هواوی نووا 3i میانرده جدید هواوی معرفی شد

کمپانی هواوی از گوشی میانرده جدیدش، هواوی نووا 3i با قابلیت QMoji رونمایی کرد.

هواوی ساعاتی پیش از گوشی جدید خود، هواوی نووا 3iرونمایی کرد. این گوشی که نسخه‌ای سبک هواوی نووا 3 است، اولین گوشی کمپانی هواوی است که از پردازنده kirin 710 بهره می‌برد. در ادامه به بررسی مشخصات کلی هواوی نووا 3i می‌پردازیم. با فیسیت همراه باشید.

 

مشخصات گوشی هوشمند هواوی نووا 3i

صفحه نمایش

هوای نووا 3i دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 و نسبت ابعاد 19 به 5 به 9 است. این گوشی زیبا به لطف ناچ کوچک در قسمت بالا و لبه باریک در قسمت پایین، از نسبت 82.2 درصدی صفحه نمایش به کل پنل جلویی بهره می‌برد.

 

مشخصات سخت افزاری

هواوی نووا 3i به پردازنده kirin 710 مجهز شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای که توسط شرکت HiSilicon ساخته شده است، دارای 4 هسته cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است.

این گوشی که از پردازنده گرافیکی Mail-G51 MP4 بهره می‌برد، دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی و حالت GPU Turbo هم به شکل پیش‌فرض است.

طرح و رنگ‌بندی هواوی نووا 3i

طرح و رنگ‌بندی هواوی نووا 3i

 

حافظه

گوشی جدید هواوی، نووا 3i دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. البته این گوشی دارای اسلات کارت حافظه microSD است که کارت حافظه‌ای تا 256 گیگ را پشتیبانی می‌کند اما متاسفانه اسلات کارت حافظه با جایگاه سیم کارت دوم مشترک است. بنابراین اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید باید استفاده از سیم کارت دوم را فراموش کنید.

 

دوربین

هواوی نووا 3i به دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است که دارای قابلیت‌های تشخیص چهره، فوکوس لمسی، پارنوما و HDR است.

دوربین سلفی این گوشی هم دوربین دوگانه‌ای با لنزهای 24 و 2 مگاپیکسلی است.

 

قابلیت QMoji

گوشی جدید هواوی از قابلیت QMoji بهره می‌برد. QMojiها ایموجی‌های سه بعدی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی، حالت و حرکت چهره را تشخیص داده و گیف‌ها و ویدیوهایی مناسب با آن ایجاد می‌کنند.

پشتیبانی هواوی نووا 3i از QMoji

پشتیبانی هواوی نووا 3i از QMoji

 

سایر مشخصات

  • سیستم عامل: اندروید 8.1
  • باتری: باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی، غیرقابل تعویض
  • بلوتوث: 4.2
  • یو اس بی: میکرو USB 2.0
  • وزن: 169 گرم
  • جک 3.5 میلی‌آمپری هدفون
  • دارای حسگر اثر انگشت

هواوی نووا 3i در رنگ‌های بنفش، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. این گوشی از امروز، 19 جولای تا 27 جولای در برخی نقاط جهان پیش‌فروش می‌شود. در حال حاضر هواوی نووا 3i حدود 300 دلار قیمت‌گذاری شده است اما باید ببینیم با چه قیمتی به دست مشتری خواهد رسید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید

منبع خبر: gsmarena و hungrygeeks.ph


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر