فیسبوک، گوگل، مایکروسافت و توییتر انتقال اطلاعات را ساده می‌کنند

فیسبوک، گوگل، مایکروسافت و توییتر انتقال اطلاعات را ساده می‌کنند

به زودی خواهید توانست که داده‌های خود را از شبکه‌های اجتماعی به دیگر پلتفرم‌ها منتقل کنید. 
مایکروسافت، گوگل، فیسبوک و توییتر روز جمعه اعلام کردند که در حال همکاری در یک پروژه‌ی انتقال داده هستند که توسط آن روشی ساده برای انتقال داده را از طریق سرویس‌های آنلاین فراهم کنند. 
این شرکت‌ها با یک دیگر شریک شده‌اند تا ما بتوانیم راحت‌تر داده‌های آنلاین خود را کنترل کنیم، آن‌ها را راحت‌تر دانلود کرده و از یک سرویس به سرویس دیگر منتقل کنیم. این قرارداد پس از رسوایی‌های پیش آمده مرتبط با داده‌ها در یک سال اخیر تنظیم شده است.
DTP نام پروژه‌ای برای ساخت یک پلتفرم منبع باز، سرویس به سرویس انتقال داده برای کاربران اینترنت است که تا توسط آن کاربر می‌تواند داده را از یک پلتفرم به یک پلتفرم دیگر منتقل کند. این تکنولوژی از API موجود پلتفرم‌ها و مجوزهای مختلف برای دسترسی به داده استفاده خواهد کرد. سپس داده را از یک فرمت که مناسب پلتفرم جدید است منتقل می‌کند. 
DTP هنوز در مرحله توسعه است ولی با وجود شرکت‌هایی که درحال کار کردن روی آن هستند می‌توان انتظار نتایج خوبی را داشت. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد

یک‌شنبه, 31 تیر 1397

پس فیلتر میشه..خبر بعدی لطفا

پاسخ

ثبت نظر