ششمین دوره بزرگ‌ترین ماراتون برنامه نویسی کشور برگزار می‌شود

ششمین دوره بزرگ‌ترین ماراتون برنامه نویسی کشور برگزار می‌شود

ششمین دوره بزرگ‌ترین ماراتون برنامه نویسی کشور با هدف شناسایی تیم‌ها برجسته این مسابقه برنامه نویسی کشور و ورود آن‌ها به بازار کار برگزار می‌شود.

ششمین دوره از بزرگ‌ترین مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه کشور در تاریخ 15 تا 17 شهریورماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. این ماراتون که در سال 92 برای اولین بار شکل گرفت و تا کنون هر ساله برگزار شده است، تیم‌های متعدد برنامه نویسی را وارد کشور کرده است.

شرکت کنندگان بزرگ‌ترین مسابقه برنامه نویسی کشور در تیم‌های 2 تا 4 نفره تنها دو شبانه روز یعنی 48 ساعات زمان دارند تا نسخه اولیه یک برنامه موبایل در حوزه تعیین شده را آماده کنند. این کمیته ارتباط با صنعت است که موضوع برنامه‌هایی که باید نوشته شود را تعیین می‌کنند.

در کل این مدت 48 ساعته، تیم‌ها در محل برگزاری مسابقه قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند.

در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

 

اهداف بزرگ‌ترین ماراتون برنامه نویسی کشور

بزرگ‌ترین ماراتون برنامه نویسی 48 ساعته کشور اهداف ارزشمندی را دنبال می‌کند که عبارتند از:

  • شناسایی تیم‌های برنامه نویسی برجسته کشور
  • شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه
  • ورود این تیم‌ها به بازار کار

 

ثبت نام در مسابقه برنامه نویسی موبایل

ثبت نام در این رویداد بزرگ برنامه نویسی کشور کاملا رایگان است. برای ثبت نام در این مسابقه برنامه نویسی موبایل تا 31 مردادماه فرصت دارید، کافی است به آدرس http://mpm.sharif.ir مراجعه کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: مهر


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر