با تمام قابلیت‌های قلم S Pen در گلکسی نوت 9 سامسونگ آشنا شوید

با تمام قابلیت‌های قلم S Pen در گلکسی نوت 9 سامسونگ آشنا شوید

با تمام قابلیت‌های قلم S Pen در گلکسی نوت 9 سامسونگ و گلکسی تب اس 4 آشنا شوید.

کمپانی سامسونگ امسال در نظر دارد دو دستگاه گلکسی نوت 9 و تب اس 4 را راهی بازار کند که هر دو این دستگاه‌ها به قلم اس پن (S pen) مجهز خواهند بود. این دو دستگاه به زودی رونمایی خواهند شد و هرچه به زمان معرفی آن‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، بازار شایعات حول مشخصات، طراحی و سایر قابلیت‌های نوت 9 و گلکسی تب اس 4 بیشتر می‌شود. همین شایعات نشان می‌دهد هر دو این دستگاه‌ها به قلم اس پن (S Pen) مجهز خواهند بود و به واسطه همین قلم، شاهد قابلیت‌های جالبی در نوت 9 گلکسی خواهیم بود.

شایعات اخیر نشان می‌دهد قلم اس پن در این دو دستگاه دارای قابلیت بلوتوث خواهد بود که به واسطه همین قابلیت بلوتوث، شاهد امکانات بسیاری در دو دستگاه جدید سامسونگ، گلکسی نوت 9 و تب اس 4 خواهیم بود.

افراد انجمن XDA، انجمن توسعه نرم‌افزار تلفن همراه، نسخه 3.0 اپلیکیشن AirCommand را بررسی کرده‌اند. این بررسی قابلیت‌های جالبی در گلکسی تب اس 4 را فاش کرده است که احتمالاً در نوت 9 گلکسی هم شاهد آن‌ها خواهیم بود. اغلب قابلیت‌های این دو دستگاه جدید سامسونگ، از بلوتوثی بودن قلم اس پن نشات می‌گیرد. به این ترتیب که این قلم از راه دور می‌تواند با دستگاه ارتباط برقرار کند.

 

امکانتی که به واسطه قلم اس پن گلکسی نوت 9 می‌آید

در ادامه به برخی از امکاناتی که توسط XDA کشف شده است اشاره می‌کنیم:

کنترل موسیقی با قلم اس پن: هنوز نحوه استفاده از قلم اس پن برای کنترل موسیقی کاملاً مشخص نیست اما حدس می‌زنیم که با یک بار فشردن دکمه این قلم، موسیقی پخش و یا متوقف شود. احتمالاً در صورتی که دکمه S Pen را دو بار پشت سر هم بفشارید، به موسیقی بعدی بروید.

استفاده از قلم اس پن به عنوان شاتر از راه دور دوربین: یکی از امکاناتی که در گلکسی نوت 9 سامسونگ شاهد آن خواهیم بود، امکان استفاده از قلم اس پن به عنوان شاتر دوربین است. این قابلیت برای مواقعی که می‌خواهید عکس‌های دست جمعی سلفی بگیرید و یا اینکه گوشی را در جایی دورتر قرار داده‌اید، کاربردی خواهد بود.

باز کردن قفل نوت 9 گلکسی از راه دور: با استفاده از قلم اس پن می‌توان قفل نوت 9 گلکسی و اس تب 4 را باز کرد که این کار باعث می‌شود به تعداد کمتری عملیات برای بازگشایی قفل گوشی نیاز داشته باشید.

یکپارچگی با AirCommand: در دو دستگاه جدید سامسونگ، اپلیکیشن‌های بیشتری از قلم اس پن پشتیبانی خواهند کرد. بسیاری از این قابلیت‌ها از طریق منو AirCommand قابل دسترس خواهند بود.

باز کردن برنامه با فشردن دکمه قلم اس پن: با فشردن و نگه داشتن دکمه قلم اس پن در گلکسی نوت 9 و گلکسی اس تب 4 می‌توان هر برنامه‌ای را باز کرد.

 

بر اساس شایعات هر دو دستگاه جدید سامسونگ، گلکسی تب اس 4 و نوت 9، از قلم S Pen یکسانی بهره خواهند برد. از این رو در هر دو این دستگاه‌ها، شاهد قابلیت‌های مشابهی خواهیم بود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر