اولین عکس لو رفته از گوشی گلکسی نوت 9 درز کرد

اولین عکس لو رفته از گوشی گلکسی نوت 9 درز کرد

اولین عکس لو رفته از گوشی گلکسی نوت 9 درز کرد.

اولین عکس از جدیدترین گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 لو رفت و اینطور که پیداست سامسونگ جایگاه بهتری برای سنسور اثر انگشت گوشی انتخاب کرده است. ایوان بلس، وبلاگ نویس معروف که همیشه عکس گوشی‌ها را قبل از معرفی لو می‌دهد، دیروز در اکانت توییتر خود عکس جدید این گوشی و قلم جدید S Pen را پخش کرد. اولین چیزی که ما در این عکس می‌بینیم سنسور اثر انگشت است که دقیقا زیر دوربین قرار گرفته که در مقایسه با جایگاه بد سنسور نوت 8 که در کنار دوربین قرار داشت امیدوارکننده است .
 

اولین عکس رندر شده از سامسونگ نوت 9

اولین عکس رندر شده از سامسونگ نوت 9

 

اینطور که پیداست عکس جدید  لو رفته از گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ در مقایسه با عکس مفهومی بالا، دقیقا یک محصول را نشان می‌دهد و نکته قابل توجه، قرار گرفتن برچسبی در پشت گوشی با عنوان: محرمانه، اجازه عکاسی داده نشده، برای فروش نیست و در اخر اطلاعات را لو ندهید می‌باشد.


عکس لو رفته از گلکسی نوت 9

عکس لو رفته از گلکسی نوت 9

 

عکس‌های لو رفته نشان می‌دهد که تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 9 از نظر ظاهری تغییر چندانی نسبت به مدل قبلی ندارد. طبق اطلاعات قبلی منتشر شده از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مهم‌تر وجه تمایز نوت 9 قابلیت ارتباط بلوتوثی با خود گوشی است که امکانات جذابی مانند کنترل موسیقی یا وسیله جهت ردیابی خواهد شد.

چیزی به روز 18 مرداد زمان معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ نمانده. به نظر شما سامسونگ می‌تواند نظر دوستداران این را سری را جلب کند؟‌

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر