اپلیکیشن app slicing ذخیره سازی را بهبود می بخشد

اپلیکیشن app slicing ذخیره سازی را بهبود می بخشد

تقریبا یک هفته ی پیش سیستم ورژن جدید سیستم عامل اپل یعنی ios9 برای آیپد و آیفون منتشر شد. این آپدیت رایگان و از طریق OTA در اختیار کاربران قرار گرفت.چندی پیش اپل به کابران 16 و 32 گیگابایتی آیفون وعده ی عرضه ی یک برنامه، بعد از انتشار سیستم عامل جدید را داده بود که امروز منتشر شد.

اپلیکیشن app slicing یا app thinning برنامه ای است که چندی پیش اپل به کاربران آیفون های 16 و 32 گیگابایتی داده بود تا بتوانند با استفاده از آن در فضاهای ذخیره سازی صرفه جویی کنند.البته این برنامه هنوز کامل نیست و نسخه ی ارائه شده ویژگی های یک نسخه ی بتا را دارد و کاربرانی که این برنامه را دریافت می کنند تنها به بخشی از ویژگی های وعده داده شده دسترسی خواهند داشت.کاپرتینویی ها سعی دارند تا این اپلیکیشن با سرویس iCloud هماهنگ باشد و از آن پشتیبانی کند. iCloud مانند یک سرور و دیتا سنتر ذخیره کننده اطلاعات شما است و تحت شبکه و بی سیم اطلاعات را بین iDevice ها و کامپیوترهای شخصی (هر مارک و برندی) به اشتراک می گذارد. iCloud از سیستم رایانش ابری استفاده می کند سیستم به این صورت است که اپل به کاربران خود 5 گیگابایت فضای رایگان اختصاص می دهد و کاربر می تواند از این فضا برای استفاده از اطلاعات مورد نیاز تحت وب استفاده کند. در واقع با iCloud داشتن یک نسخه از هرچیزی برای استفاده در چند دستگاه کافی است. اپل اعتقاد دارد استفاده از iCloud بهترین روش برای مدیریت فایل ها روی دستگاه های مختلف است.اپل این اختیار را به توسعه دهندگان خود داده است تا با طراحی یک اپلیکیشن مدیریت یک بخش خاص از حافظه را تقویت کنند.ظاهرا این روزها باگ آی کلود برای کسانی که ios9 را آپدیت کرده اند کمی دردسر درست کرده است و ios9 ها هنوز نتوانسته نسخه ی بهینه آن را دریافت کنند.توسعه دهندگان اپل گزارش کرده اند که با این اپلیکیشن می توان در حجم بالاتر و با سرعت و امنیت بیش تر ذخیره سازی را انجام داد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر