بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور، الکامپ 97، آغاز می‌شود

بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور، الکامپ 97، آغاز می‌شود

الکامپ 97، از فردا، 6 مردادماه به مدت 4 روز آغاز می‌شود. بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جهموری و وزیر ارتباطات افتتاح می‌شود.

تنها چند ساعت تا آغاز بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور باقی مانده است و فردا مراسم افتتاحیه الکامپ 97 تهران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون علمی و فناوری ریاست جهموری برگزار خواهد شد.

الکامپ 97 از فردا، 6 مردادماه کار خود را آغاز کرده و تا 9 مردادماه ادامه خواهد داشت. در بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه که در فضایی به وسعت 35 هزار متر مربع برگزار خواهد شد، آخرین دستاوردها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات از شرکت‌های تمامی استان‌های کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

الکامپ 97 با بخش‌های متعددی همچون الکام استارز، الکام ترندز، الکام گیمز، الکام تاکز و سالن دولت الکترونیک برپا می‌شود.

الکام‌استارز، یکی از بخش‌های نمایشگاه الکامپ 97 است که هدف برقراری ارتباط و تسهیل تعامل شرکت‌های بزرگ تجاری با استارتاپ‌ها را دنبال می‌کند. در این بخش 430 استارتاپ به همراه 50 شرکت و سازمان همچون صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شتاب‌دهنده‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و... حضور خواهند داشت. سالن‌های 8، 9،10 ،11 و بخشی از سالن 27 نمایشگاه الکامپ 97 به الکام استارز اختصاص یافته است.

گیمینگ، حوزه‌ای که علاقه‌مندان زیادی دارد هم از نمایشگاه الکامپ 97 جا نمانده است. الکام گیمز بخش مربوط به این حوزه در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ است که در فضایی به وسعت 650 متر و در سالن‌های 10 و 11 برپا خواهد شد. در این بخش بیش از 30 بازی‌ساز ایرانی بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

دولت الکترونیک هم بخشی از نمایشگاه الکامپ 97 است. 41 دستگاه دولتی بیش از 341 خدمت الکترونیکی خود را در سالن دولت الکترونیک این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی، اپراتورهای ارتباطی، اپراتورهای مجازی موبایل(mvno)، ارائه دهندگان خدمات محتوا (cp)، شرکت‌های بانکداری الکترونیکی(psp)، خدمات‌دهندگان دیتاسنتر بخش خصوصی، شرکت‌های تبلیغات آنلاین و ارائه دهندگان خدمات آنلاین از جمله دیگر حاضران در نمایشگاه الکامپ 97 هستند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: مهر


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر