سامسونگ گلکسی نوت 9 با قیمتی حدود 14 میلیون تومان عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی نوت 9 با قیمتی حدود 14 میلیون تومان عرضه خواهد شد

گلکسی نوت 9، پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ با قیمتی حدود 14 میلیون تومان عرضه خواهد شد! تاریخ رونمایی این گوشی 9 آگوست اعلام شده است.

سامسونگ در حال تدارک برای رونمایی از پرچم‌دار جدیدش است، گوشی که احتمالاً گلکسی نوت 9 نام خواهد گرفت. این کمپانی در نظر دارد پرچم‌دار جدیدش را در تاریخ 9 آگوست، یعنی حدود 10 روز دیگر رونمایی کند، از این رو بازار شایعات داغ داغ است. در بین این شایعات به تازگی شاهد اخباری درباره رنگ، نام و قیمت احتمالی گلکسی نوت 9 هستیم که به واسطه پوستر تبلیغاتی این گوشی در اندونزی می‌توان دریافت.

بنا به این شایعات گلکسی نوت 9، پرچم‌دار جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی، آبی و مسی عرضه خواهد شد.

پوستر تبلیغاتی که از این گوشی منتشر شده است نشان می‌دهد که نوت 9 گلکسی با حافظه‌های 128 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد و نسخه‌‌ی 64 و حتی 256 گیگابایتی از این گوشی در راه نخواهد بود.

قیمت‌های احتمالی این دو نسخه از گلکسی نوت 9 با توجه به شرایط کنونی بازار موبایل داخلی مسئله تامل‌برانگیزی است. نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 9 احتمالاً حدود 936 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه 512 گیگابایتی حدود 1214 دلار. یعنی اگر دلار را حدود 11 هزار تومان در نظر بگیریم نسخه 512 گیگابایتی این گوشی حدود 14 میلیون تومان قیمت خواهد داشت!

پوستر تبلیغاتی از گلکسی نوت 9

پوستر تبلیغاتی از گلکسی نوت 9

با این اوصاف سامسونگ با عرضه پرچم‌دار جدیدش، گلکسی نوت 9، رکورد جدیدی را در گران‌قیمت‌ترین گوشی ثبت خواهد کرد.

در حال حاضر کاربران کشور اندونزی امکان پیش‌خرید هر دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 را دارند و به عنوان هدیه پیش‌خریدشان، سامسونگ یک تلویزیون هم به آن‌ها هدیه می‌دهد. اگرچه اهدای تلویزیون به عنوان هدیه پیش‌خرید تنها برای اندونزی در نظر گرفته شده است اما احتمالاً در سایر مناطق دنیا از جمله آمریکا هم با چنین شرایطی روبه‌رو خواهیم بود اما به احتمال زیاد در آمریکا شاهد عرضه گلکسی نوت 9 به همراه ساعت هوشمند گییر اس 3 باشیم.

سامسونگ مدعی است که پرچم‌دار جدیدش، گلکسی نوت 9، تنها وسیله‌ای خواهد بود که برای کار، بازی و یا هر چیز دیگری به آن نیاز خواهید داشت اما تا زمانی که این گوشی عرضه نشده است و مورد تست و استفاده قرار نگرفته است، نمی‌توان اظهار نظری در مورد آن کرد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر