قابلیت تماس صوتی و ویدیویی گروهی به واتس آپ اضافه شد

قابلیت تماس صوتی و ویدیویی گروهی به واتس آپ اضافه شد

قابلیت تماس صوتی و ویدیویی گروهی به واتس آپ اضافه شد. این تماس‌ها به صورت end-to-end رمزگذاری شده است.

حدود دو ماه پیش فیسبوک در جریان رویداد f8 خود از آمدن قابلیت تماس صوتی و ویدیویی گروهی به واتس آپ خبر داده بود. حالا از ساعتی پیش این قابلیت رسما به واتس آپ اضافه شده است. واتس آپ درباره اضافه کردن قابلیت تماس صوتی و ویدیویی گروهی چنین توضیح داده است:

در سال‌های اخیر کاربران زیادی به برقراری تماس صوتی و ویدیویی از طریق واتس آپ علاقه نشان داده‌اند. در واقع جمعا کاربران واتس آپ در طول یک روز حدود 2 میلیارد دقیقه را به تماس صوتی یا ویدیویی اختصاص می‌دهند. ما هیجان‌زده‌ایم که امروز قابلیت تماس صوتی و ویدیویی گروهی را به واتس آپ بیاوریم.

واتس آپ برای آن دسته از کاربران که نگران امنیت و یا ضبط شدن تماس صوتی و تصویری خود هستند هم چاره‌ای اندیشیده است. واتس آپ تماس صوتی و ویدیویی گروهی را هم مانند پیام‌های عادی به صورت رمزنگاری شده (end-to-end) تعیین کرده است و برای اطمینان از امنیت آن، این قابلیت را در شرایط مختلفی تست کرده است.

قابلیت تماس صوتی و ویدیویی واتس آپ از هم اکنون برای هر دو نسخه اندروید و iOS در دسترس است کافی است واتس آپ خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا بتوانید تماس صوتی و تصویری گروهی تا حداکثر 4 نفر را برقرار کنید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: ubergizmo


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر