شبکه اجتماعی بومی مهارت در نمایشگاه الکامپ 97 رونمایی شد

شبکه اجتماعی بومی مهارت در نمایشگاه الکامپ 97 رونمایی شد

در جریان نمایشگاه الکامپ 97، شبکه اجتماعی بومی مهارت با هدف به اشتراک‌گذاری مهارت‌های آموزشی و رزومه‌سازی حرفه‌ای رونمایی شد.

در جریان بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات کشور، شبکه اجتماعی بومی مهارت رونمایی شد. این شبکه اجتماعی که با هدف به اشتراک‌گذاری مهارت‌های آموزشی و رزومه‌سازی حرفه‌ای برای کسب و کارها فعالیت خود را آغاز کرده است، توسط سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شد.

آرش بهرامی مدیرکل دفتر توسعه برنامه‌ریزی آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای در مورد امکانات شبکه اجتماعی بومی مهارت چنین توضیح داده است:

شبکه اجتماعی ایران اسکیل (iranskill.com) امکان اشتراک‌گذاری نظرات و تجربیات کاربران در حوزه مهارت، چت و گفتگو، ایجاد کانال و گروه و بارگذاری انواع مدیا را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از انواع فیلم‌های آموزشی به صورت VOD به طور رایگان و استفاده از مجموعه فیلم 360 درجه با دوربین VR و نیز امکان بازی مهارتی استفاده کنند.

نمایی از سایت شبکه اجتماعی بومی مهارت

نمایی از سایت شبکه اجتماعی بومی مهارت

 

با این اوصاف با شبکه اجتماعی حرفه‌ای با قابلیت‌ها و امکانات زیر رو به رو هستیم:

  • امکان به اشتراک‌گذاری نظرات
  • امکان چت
  • ایجاد کانال
  • ایجاد گروه
  • استفاده رایگان از ویدیوهای آموزشی
  • و...

به گفته آرش بهرام این سامانه اجتماعی می‌تواند یک رزومه سازی حرفه‌ای برای کاربران و کسب و کارها باشد و کاربران می‌توانند از طریق این شبکه مدارک خود را بارگذاری کرده و کسب و کار راه‌اندازی کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: مهر


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر