گلکسی تب اس 4 سامسونگ معرفی شد

گلکسی تب اس 4 سامسونگ معرفی شد

تبلت پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی تب اس 4 سامسونگ با صفحه نمایش 10.5 اینچی، پشتیبانی از حالت دکس و مجهز به قلم S Pen معرفی شد.

بعد از مدت‌ها شایعه و انتشار اخبار مختلف، بالاخره شب گذشته سامسونگ در مراسمی که به صورت استریم ویدیویی بود، از نسل جدید تبلت خود، گلکسی تب اس 4 رونمایی کرد.

تبلت بالارده و پرچمدار جدید سامسونگ،گلکسی تب اس 4، که با شعار «حمل پذیری تبلت و قدرت PC» معرفی شد، از صفحه نمایش 10.5 اینچی از نوع سوپرامولد با رزولوشن 1600 در 2560 و نسبت ابعاد 16 به 10 بهره می‌برد.

این تبلت با حذف دکمه هوم و حاشیه‌های بسیار باریک عرضه شده است.

پشتیبانی از حالت دکس

سامسونگ تبلت پرچمدار جدیدش را با پشتیبانی از حالت دکس معرفی کرد به طوری که دیگر نیازی به داک مخصوص به دکس هم نیست. سامسونگ با اضافه کردن این قابلیت به تب اس 4 امکانی فراهم کرده است تا بتوانیم از این تبلت به عنوان نمایشگر ثانویه بهره ببریم به این صورت که اپلیکیشن‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند در حالت دسکتاپ نمایش داده می‌شوند.

استفاده از گلکسی تب اس 4 به عنوان نمایشگر ثانویه

استفاده از گلکسی تب اس 4 به عنوان نمایشگر ثانویه

 

سامسونگ تبلت پرچمدار جدیدش را به قلم S Pen مجهز کرده است اما برخلاف شایعات بسیاری که درباره گلکسی تب اس 4 گفته می‌شد، این قلم از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند.

 

مشخصات سخت افزاری

گلکسی تب اس 4 به پردازنده اسنپدراگون 835 هشت هسته‌ای که چهار هسته آن دارای فرکانس 2.35 گیگاهرتزی و 4 هسته دیگر دارای فرکانس 1.9 گیگاهرتزی است، مجهز شده است. ضمنا این تبلت از پردازنده گرافیکی Adreno 540 بهره می‎‌برد.

تب اس 4 که دارای 4 گیگابایت رم است، در دو نسخه 64 و 256 گیگاباتی عرضه خواهد شد اما این تبلت دارای اسلات اختصاصی کارت حافظه MicroSD است که حافظه‌ای تا 512 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

تبلت پرچمدار جدید سامسونگ از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش LED و قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد. دوربین سلفی این تبلت اما دارای لنزی 8 مگاپیکسلی است.

یکی از نقاط قوت تبلت گلکسی تب اس 4، باتری پرظرفیت آن است. این تبلت از باتری لیتیوم پلیمری 7300 میلی آمپر ساعتی غیرقابل تعویض بهره می‌برد که شارژ دستگاه را برای 15 ساعت تماشای ویدیو فراهم می‌کند.

 

سایر مشخصات

  • سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو
  • دارای رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9.5
  • جک 3.5 میلی متری هدفون
  • دارای حسگر عنبیه و اسکنر چهره
  • مجهز به چهار اسپیکر استریو
  • دارای رنگ‌های مشکی و خاکستری
  • قیمت نسخه 64 گیگاباتی حدود 650 یورو 
  • قیمت نسخه 256 گیگابایتی حدود 750 یورو

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge و gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر