بلک بری پریو تا پایان2015 عرضه خواهد شد

بلک بری پریو تا پایان2015 عرضه خواهد شد

بالاخره بلک بری  شایعات در مورد گوشی های تازه ی خود را تایید کرد.امروز بلک بری شایعات منتشر شده از اولین دستگاه آندرویدی خود را تایید کرد.چند وقتی است شایعات متنوعی در مورد گوشی های تازه ی بلک بری منتشر می شود و این کمپانی تا کنون در مورد آن ها سکوت کرده بود.

بلک بری این گوشی را پریو Priv نامیده است .نامی که در شایعات منتشر شده ونیز بود.اما ظاهرا اسم مورد تایید بلک بری و رسمی این مدل از گوشی ها پریو خواهد بود.مدیر عامل این شرکت یعنی جان چن امروز صحبت هایی در مورد  گوشی جدید بلک بری داشته است تا بازار شایعات داغ را کمی آرام تر کند.

چن ،پریو را این گونه توصیف کرد:ترکیبی از امنیت بی مثال بلک بری و اکوسیستم اندرویدی.چن وعده داد این گوشی ها تا پایان سال 2015 یعنی تقریبا دو ماه دیگر عرضه خواهند شد و بلک بری مشخصات و جزئیات این گوش ها را تا چند هفته ی دیگر به طور کامل منتشر خواهد کرد.

شایعات منتشر شده از مشخصات جالبی سخن می گویند: پردازنده اسنپدراگون 810، 3 گیگابایت رم ، نمایشگر کواد اچ دی 5.4 اینچی ، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، و یک کیبورد فیزیکی که امضای همیشگی گوشی های بلک بری است به علاوه این کیبوردها به صورت کشویی طراحی شده اند..صفحه نمایش این گوشی بر اساس عکس های منتشر شده ،مانند گلکسی 6s اج است یعنی همان صفحه نمایش های منحنی شکل.بلک بری به فروش بالای این گوشی ها امید زیادی دارد زیرا اوضاع مالی این کمپانی زیاد مساعد نیست.درآمد سه ماه منتهی به آگوست این کمپانی ناامید کننده بود است و رقمی بالغ بر 490 میلیون دلار اعلام شده است که با مبلغ درآمد این کمپانی در ماه های مشابه در سال 2014 بسیار کم بوده است.البته به معنای این نیست که این کمپانی در حال ورشکستگی است و یا اوضاع مالی مساعد ندارد این آمار برای بلک بری نا امید کننده است زیرا جز کمپانی های سود آور شناخته می شود.به هر حال امید می رود تا چند ماه دیگر با عرضه ی گوشی های نسل جدید تحولی در میزان سود ،فروش و درآمد بلک بری ایجاد گردد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر