معرفی بهترین نرم افزار‌های کنترل عادت روزانه

معرفی بهترین نرم افزار‌های کنترل عادت روزانه

عادت‌ها زندگی ما را کنترل می‌کنند. بعضی از این عادت‌ها جز روالی از زندگی بوده و بعضی روش‌های انجام امور هستند. عادت‌هایی مثل سیگار کشیدن یا علافی می‌توانند اثر مخربی بر سلامتی یا زندگی ما بگذارند. بسیاری از مردم حتی از وجود عادت‌های خود بی‌اطلاع هستند. به‌هرحال این مهم است که دوباره کنترل امور را به دست بگیریم ولی باید بدانید که تمرکز روی چیزهایی که بازندگی ما عجین شده‌اند بسیار مشکل است. خوشبختانه نرم‌افزارهای بسیار وجود دارند که عادت‌ها را دنبال کرده و هم کمک می‌کنند که عادت‌های بد را از خود دور کنید.


Momentum

این نرم‌افزار از امکانات بسیار خوبی بهره می‌برد که آن را برای دنبال کردن عادت‌ها و کارهای روتین روزانه ایده آل کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های نرم‌افزار Momentum امکان واردکردن اطلاعات از فایل‌های اکسل است درنتیجه می‌توانید از چند سیستم عامل مختلف روند امور زندگی را دنبال کنید. با یک اشاره شما می‌توانید به‌راحتی یک هدف به‌صورت هفتگی تعیین کرده و با نوشتن یادداشت‌های خود کنترل عادت‌ها را در دست بگیرید. متأسفانه برعکس بیشتر نرم‌افزارهای پیشنهادشده در لیست، نرم‌افزار Momentum مخصوص دستگاه‌های اپل تولیدشده و شما نسخه اندروید را یافت نمی‌کنید. به‌هرحال یکی از امکانات خوب نرم‌افزار این است که اطلاعات شما با سرویس icloud یکپارچه‌شده و به‌راحتی می‌توانید اطلاعات خود را در بدون نگرانی پشتیبان گیری کنید.

دانلود برای سیستم عامل IOS ( اپل ) 

Habitica

Habitica یک از یک محیط بسیار خلاقانه بهره می‌برد و کمک می‌کند تا عادت‌های خوب را دنبال کرده و آن‌ها را حفظ کنید. این نرم‌افزار از ساختار بازی گونه استفاده می کند و با انجام هر یک از کارهای از پیش تعیین‌شده توسط خودتان، پروفایل شما ارتقا یافته و انگیزه شما برای ادامه عادت ترغیب می‌شود. این بازی منحصربه‌فرد با طراحی زیبای خود باعث شده تا عادت خود را دنبال کرده و حتی دوستان خود را تشویق کنید تا در بازی حضور بیابند و مأموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به‌دقت دنبال کنند. اگر به بازی علاقه ندارید بهتر است سراغ Habitica نروید.

دانلود برای سیستم عامل IOS ( اپل ) - دانلود برای سیستم عامل اندروید

Productive Habit Tracker

Productive Habit Tracker یک نرم‌افزار ساده ولی با رابط کاربری بسیار زیباست که می‌تواند روند دنبال کردن عادت‌ها را برای شما ساده کند. اپلیکیشن Productive بااینکه ساختار ساده‌ای دارد ولی از امکانات بسیار زیادی بهره می‌برد. توسط این نرم‌افزار می‌توانید در چند ثانیه برنامه‌ریزی داشته باشید و حتی به اندازه‌گیری موفقیت‌ها در امور پرداخته و همیشه باانگیزه به پیشرفت ادامه دهید.

دانلود برای سیستم عامل IOS ( اپل )

Habitshare

Habitshare از یک وب‌سایت شبکه اجتماعی برای دنبال کردن عادت‌ها بهره می‌برد و به شما امکان می‌دهد که عادت‌های خود و دوستان را باهم ارتقا دهید. امکانات اجتماعی بسیار خوب طراحی‌شده و به شما امکان می‌دهد به دوستان خود پیام داده و با آن‌ها به‌صورت آنی ارتباط برقرار کنید. این امکانات برای یک نرم‌افزار کنترل عادت‌ها بسیار غیرمعمول هست و سازندگان برای آن بسیار زحمت کشیدند. Habitshare به شما امکان می‌دهد که به دوستان خود انگیزه دهید یا از آن‌ها انگیزه بگیرید درنتیجه یک تلاش تیمی را برای رسیدن به هدف می‌طلبد. شما حتی می‌توانید بخش شبکه اجتماعی برنامه را حذف کرده و عادت‌های خود را به‌صورت شخصی دنبال کنید. تنها نقطه منفی نرم‌افزار Habitshare این است که امکان برنامه‌ریزی و تاریخ‌گذاری برای انجام کارهای ماهانه ندارید مثلاً نمی‌توانید اقساط ماهیانه را درزمان مشخص به شما یادآوری کند.

دانلود برای سیستم عامل IOS ( اپل ) - دانلود برای سیستم عامل اندروید

Habitbull

Habitbull یکی از با امکانات‌ترین نرم‌افزارهای کنترل عادت‌ها و انجام امور روزانه است که سیستم بسیار پر جزئیاتی دارد درنتیجه شما می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد روند کارهای خود بنویسید. اگر به دنبال ورزش کردن و بالا بردن قوای جسمانی خود هستید این برنامه می‌تواند با نرم‌افزار Google Fit یکپارچه شود. اگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود هستید نیز می‌تواند از اطلاعات در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کند؛ اما اگر ترجیح می‌دهید یک نرم‌افزار ساده استفاده کنید این نرم‌افزار ساختار پیچیده‌ای دارد.

دانلود برای سیستم عامل IOS ( اپل ) - دانلود برای سیستم عامل اندروید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: lifehack


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر